| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Jeg kom til at sætte tænd/sluk stikken Af djproxima i PC | 18 | 09/07/200313:47 | - |
| Netværk mellerm en com med xp og en bærbar med 98 Af djproxima i LAN/WAN | 31 | 17/01/200322:35 | - |
| Harddisk detectes ikke... Af djproxima i Andet hardware | 11 | 12/09/200212:10 | - |
| RAM Af djproxima i Andet hardware | 24 | 07/09/200200:02 | - |
| Microsoft Virtual Machine Af djproxima i Fri debat | 16 | 16/07/200216:37 | - |
| XP-problem med CS... Af djproxima i Fri debat | 4 | 14/06/200215:43 | - |
| Logo ! Af djproxima i Småopgaver | 96 | 13/04/200217:41 | - |
| Logo ! Af djproxima i Webdesign | 11 | 13/04/200215:24 | - |
| Hvad skal det være ??? Af djproxima i Routere & Switches | 8 | 28/02/200215:21 | - |
| Brænder Af djproxima i Fri debat | 22 | 26/02/200220:06 | - |
| I går 14:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| 21/0617:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |