| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Hvor sidder CMOS batteriet på en HP Pavillion DV 1000? Af superbruger1000 i PC | 11 | 14/01/200717:10 | - |
| Mangler BIOS-opgradering til Chaintech 7AIVL bundkort Af foxen i PC | 19 | 13/01/200715:51 | - |
| Hvordan laver man en HW-reset på HP NX6110 Af foxen i PC | 1 | 07/10/200617:05 | - |
| Fjerne Denne computer fra skrivebord i win98 Af foxen i Windows | 5 | 19/01/200422:55 | - |
| Hvilken enhed er defekt Af terriatorfg i Andet hardware | 28 | 23/06/200215:42 | - |
| Skærmdriver!!! Af zenit i Windows | 14 | 25/12/200109:34 | - |
| 1, 2 eller.......... Af empty2 i Andet design | 13 | 23/12/200123:25 | - |
| Syng selv melodier Af neo86 i Musik & videoafspillere | 7 | 23/12/200115:40 | - |
| I går 14:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| 21/0617:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |