| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Nero vil ik åbne i Win2k Af muggemand i PC | 5 | 18/02/200200:58 | - |
| Ram problem Af z00t i PC | 5 | 17/02/200223:45 | - |
| Opgradering af Nintaus N9901 Af jmc1 i Musik & videoafspillere | 16 | 17/02/200222:16 | - |
| kan jeg godt selv??????? Af swordfish i PC | 19 | 17/02/200200:23 | - |
| Tilslutning af flere skærme på hver sit grafikkort !! Af maximus25 i Windows | 2 | 16/02/200220:36 | - |
| Afsender adresse ved brug af outlook express Af rasmus_mette i Programmeringsværktøjer | 2 | 16/02/200218:19 | - |
| Harddisk Af f-l-j i PC | 4 | 16/02/200200:19 | - |
| tv-out Af jjense21 i PC | 3 | 16/02/200200:06 | - |
| DHCP på MAC Af bo.mb i Mac | 7 | 08/02/200204:03 | - |
| DHCP på iMAC Af bo.mb i Andet netværk | 3 | 02/02/200223:37 | - |
| 60 min siden | Creative Soundblaster Audigy FX v2 Af ErikHg i Andet hardware |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |