| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| WinXP vil ikke lade mig connecte til Samba Af labtec i Linux | 8 | 20/08/200221:43 | - |
| Gemme password til Linux-server? Af jespersp i Windows | 26 | 20/08/200213:06 | - |
| Samba og WinXP, manglende kørsel af logon script Af rasmusedberg i Linux | 7 | 02/07/200221:14 | - |
| overføring af variable til anden side. Af labtec i PHP | 10 | 05/06/200217:22 | - |
| SMS MODEM Af labtec i Forretning & iværksættere | 11 | 03/06/200214:27 | - |
| hvordan kan jeg bruge php code i flash? Af labtec i Andet software | 4 | 27/05/200217:51 | - |
| Hjemmeside der skal kunne sende sms med hjælp af crontab Af labtec i Linux | 6 | 27/05/200217:48 | - |
| En effektiv måde at sende sms på? Af labtec i Småopgaver | 18 | 19/05/200223:19 | - |
| 47 min siden | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |