| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| går ofte ned... Af tavklit i E-mail programmer | 2 | 11/02/200913:22 | 11/02/200920:46 |
| XP opstartsproblemer Af tavklit i Windows | 9 | 16/04/200709:33 | - |
| installation af itunes Af tavklit i Musik & videoafspillere | 4 | 26/09/200515:57 | - |
| trådløs internetforbindelse Af tavklit i Routere & Switches | 14 | 03/03/200520:17 | - |
| audio og data på samme cd-ROM Af tavklit i Musik & videoafspillere | 3 | 20/10/200422:06 | - |
| finder kun 130gb på en 180gb disk Af tavklit i PC | 32 | 25/02/200320:37 | - |
| genpartitionering af harddisk Af tavklit i PC | 23 | 25/02/200319:47 | - |
| 5 min siden | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I dag 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| I går 21:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| I går 11:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| 25/0622:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |