| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Ipad2 Af jolund i Mobiltelefoner | 4 | 19/12/201408:31 | 19/12/201410:18 |
| Word 2011 for macbook Af jolund i Andet design | 1 | 22/03/201409:06 | 06/04/201408:02 |
| Overføre vinyl til windows 7 Af jolund i Andet software | 2 | 17/06/201008:55 | 01/11/201007:45 |
| køre dos-program i xp Af jolund i Andet software | 3 | 12/06/200915:47 | 22/06/200909:51 |
| XP prof og nokia oc suite Af jolund i Mobiltelefoner | 5 | 12/06/200809:16 | - |
| Synkronisering af MobilTlf. Nokia e61 med outlook. Af jolund i Mobiltelefoner | 7 | 14/05/200812:28 | - |
| Cursor hopper uventet i word og i outlook Af jolund i Office & Kontorpakker | 10 | 18/10/200712:28 | - |
| Opsætning af Zyair B-2000 wireless Af jolund i Routere & Switches | 16 | 02/01/200417:45 | - |
| website udbydere Af jolund i Webdesign | 14 | 03/03/200307:49 | - |
| 41 min siden | Creative Soundblaster Audigy FX v2 Af ErikHg i Andet hardware |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |