| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| recovery af ét billede Af troldmanden i Windows | 3 | 01/12/200818:26 | - |
| driver til photosmart 1000 Af troldmanden i Printere | 6 | 06/04/200506:05 | - |
| Fejl på Cd-rom drev? Af troldmanden i PC | 29 | 16/03/200523:36 | - |
| Fejl på min Pc under opstart!! Af troldmanden i Windows | 6 | 27/04/200421:59 | - |
| XP maximum kapacitet. Af troldmanden i Access | 12 | 11/09/200320:43 | - |
| Max. Datoværdi Af troldmanden i Access | 18 | 14/08/200322:52 | - |
| Access 2000 wrkgroup file ldb. Af troldmanden i Access | 6 | 23/01/200314:23 | - |
| 2000 Access database går ned 3 gange pr. måned. Af troldmanden i Access | 14 | 23/01/200314:11 | - |
| 47 min siden | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |