| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| hentning af brugere på et domaine Af rusti i Windows | 5 | 11/08/200314:38 | - |
| Printeren skal følge maskinen og ikke brugeren Af charlesdalton i Windows | 8 | 13/12/200215:21 | - |
| Disable logon screensaver i Windows 2000 Professional Af jebru i Windows | 10 | 05/12/200200:01 | - |
| Ekstern mail modtages og vidersendes til intern postserver Af Søren Bech Morsing i Windows | 4 | 28/11/200208:36 | - |
| Ændring af cmputernavn på et2k miljø Af zigzager i Windows | 5 | 18/11/200212:53 | - |
| Event Source:Application Popup, Event ID: 26. hvorfor ??? Af hybrid i Windows | 5 | 17/11/200222:53 | - |
| firewall Af tax i Windows | 8 | 09/11/200216:55 | - |
| muligt at bruger kan køre program som man skal være administrator Af jpe i Windows | 23 | 02/10/200209:21 | - |
| I dag 14:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |