Per Østergaard Jacobsen

Direktør i Efficiens og ekstern lektor på CBS

E-Mail

pja@efficiens.nu

Linkedin

Se Per's LinkedIn profil

Per Østergaard Jacobsen har siden 90'erne skrevet 14 bøger om CRM og kunderelationer mv., samt en lang række analyser om data, digitalisering og mindset.

Aktuelle bøger er:

- Kunderejsen & de ustyrlige kunder i en digital tidsalder

- CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder

- Disrupt your Mindset to Transform your Business with Big Data

Han har desuden været projektleder på en række store forskningsprojekter om bl.a. digitalisering, big data, loyalitetskoncepter og CRM
8 artikler på Computerworld

Per Østergaard Jacobsen

Hvad opfatter du egentlig som "big data" i din virksomhed?

Klumme: Majoriteten af virksomheder benytter stadig data i siloer i stedet for at dele dem på tværs af organisationen. Det er nok en af de største hurdler for traditionelle virksomheder, der netop ikke har data i hjertet af deres DNA.

14. januar 2022 kl. 11.20 | læs »

Så langt er vi kommet med den digitale transformation

Klumme: Data og ny teknologi er vigtige for virksomhedernes daglige arbejde.

5. januar 2022 kl. 10.00 | læs »