Avatar billede Hjælpeløs Praktikant
08. juni 2016 - 18:06 Der er 3 kommentarer

Hælp! Skifter dokument ved udskrift???

Hrmm, min IT-afdeling kan ikke hjælpe, så tænkte om ikke et par kloge hoveder herinde kan hjælpe??
Jeg har det problem, at når jeg har et eller flere dokumenter åbne i samme Officeprogram - f.eks. Word eller Excel - og printer ud til én bestemt printer fra ét af dokumenterne, så springer den derefter over i et af de andre åbne dokumenter??! Jeg håndterer flere ens udseende Excel dokumenter, så når jeg står i ét dokument og udskriver det, og programmet så (efter at jeg har fået beskedboksen op om at dokumentet er sendt til printeren) hopper over i et af de andre åbne Excel dokumenter - så skal man altså lige holde tungen lige i munden og være klar over, at man ikke længere sidder med dokumentet som man skrev ud fra, men pludselig er i et andet, der godt nok ser nææsten ligedan ud.... :-/
Det sker også i Word...
Det sker ikke for de andre på kontoret, så det tyder på at det er noget i min printeropsætning.... Nogen der kan hjælpe??

Mvh. Hjælpeløs....
Avatar billede ebea Ekspert
08. juni 2016 - 18:34 #1
Det ser ud til at være et problem, som du ikke er alene om. Her er et Link til fænomenet, fra et Xerox Forum.
Hvis du følger tråden i Linket, kan du også finde løsningen på problemet. Du skal "grave" dig lidt dybere i forløbet i tråden!

http://forum.support.xerox.com/t5/Printing/Global-PS-Print-Driver-strange-behavior/m-p/19128/highlight/true#M4121
Avatar billede Hjælpeløs Praktikant
08. juni 2016 - 18:52 #2
Super - tak for hurtig respons!! :-)
Nu er der bare den hage, at jeg ikke har administratorrettigheder, men jeg sender lige dit svar til min IT-afdeling - så skal jeg nok melde tilbage! :-)
Avatar billede ebea Ekspert
08. juni 2016 - 19:10 #3
Som skrevet, så følg tråden(ene), da det ender op med, at problemet er lokaliseret til SNMP Net protokollen, som har indflydelse på andre ting også!