Avatar billede 300m Mester
21. juli 2016 - 11:14 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Forlænger til mobilstik

Hej
Jeg bruger mobilt bredbånds stik når jeg er på camping. Jeg har lidt problemer med signalstyrken når jeg sidder inde i vognen, men fint når jeg er ude i teltet. Kan jeg evt. købe en usb forlænger ledning og "smide" stikket ud af vinduet så det hænger i teltet, eller skal stikket sidde direkte i pc for at virke optimalt?
På forhånd tak!
Avatar billede sonalias Seniormester
21. juli 2016 - 11:21 #1
Du kan fint købe en usb forlænger på op til 5m, skal du over dette skal du bruge en aktiv usb extender (Antager dit modem er USB 2.0).
Avatar billede 300m Mester
21. juli 2016 - 11:29 #2
Tak Sonalias :) Kan forstå at man ikke giver points mere eller?
Avatar billede sonalias Seniormester
21. juli 2016 - 12:09 #3
Det kører bagved liggende noget lignende, men nej, nu er det bare at acceptere svaret :)
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. juli 2016 - 18:22 #4
Eller gennem loftsluge og op over taget - Ja og max 5 meter som nævnt ovenfor.
Avatar billede 300m Mester
21. juli 2016 - 19:28 #5
Ahhh kurt54, tror ikke stikket er vild med regn osv. Tror jeg holder det inde i teltet hvilket er helt ok :)