Avatar billede louise kamp Praktikant
26. juli 2016 - 08:36 Der er 2 kommentarer

Et godt video editor program

Hej
Jeg hat lige fået en zony Xperia. Jeg vil rigtig gerne lave nogle små rejsegilde på den, men jeg har svært ved at finde en god app eller program, som ikke forringer HD forløsningen.
Er der nogen som kender en rigtig god film redigerings app som ikke forringer kvaliteten?

Louise kamp
Avatar billede eurositi Ekspert
26. juli 2016 - 11:56 #1
VideoShow, InShot eller Quik er tre gode bud, som du kan hente og bruge gratis fra Google Play. Jeg har desværre ikke selv testet dem. Jeg kigger alene på brugernes bedømmelser.
Xperia Z5 optager fuld HD video med fremragende billedkvalitet - også i natoptagelser, så jeg kan godt forstå, at det er vigtigt for dig at bevare billedkvaliteten. Hvis du har adgang til en almindelig PC, kan du altid kopiere filerne dérover og redigere dem med Windows (Live) Movie Maker. Dét program kan gøre alt det basale.
Avatar billede louise kamp Praktikant
26. juli 2016 - 14:03 #2
Ja præcis vil nemlig rigtig gerne bevare den lækre kvalitet :-)
Okay ja, jeg har allerede faktisk allerede hentet videoshow ned, det lyder til jeg hellere bare må prøve mig lidt frem med de tre og finde min yndlings. Det er umiddelbart de programmer der er så.
Moviemaker på en pc er helt sikkert også en god løsning, som jeg også bruger :)
Tak for dit svar