Avatar billede MOAN Juniormester
10. april 2024 - 22:36 Der er 11 kommentarer

Kalender til Android og Windows

Jeg har en masse vrøvl med min kalender til min Android og Windows 10, så jeg vil høre, om nogen kender en god kalender, som kører på begge og vel at mærke synkroniserer fra tlf til laptop og omvendt
Det gør ikke noget, at den koster lidt
Avatar billede 220661 Ekspert
10. april 2024 - 22:57 #1
Lavede en søgning da jeg ikke selv er super bruger af kalender.  Google kalender lå højt på både Windows og Android.  Men jeg har ikke erfaring med hvor god den er til synkronisering mellem Android og Windows. Håber derfor en anden der bruger den kan be eller afkræfte mit forslag.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. april 2024 - 14:05 #3
Håber Google Kalender kan bruges for dig. Desværre har jeg ikke selv kendskab til den. Jeg bruger primært kalenderen i min Samsung Android som jeg altid har med mig.
Avatar billede wjens Guru
11. april 2024 - 20:41 #4
Hvad mener du med "windows" - en anden app en Google kalender?

Til info, jeg bruger Google kalender på Android og Windows med Google kalender i Google Chrome browser. Her er synkronisering af ændringer inden for minutter begge veje.
Avatar billede MOAN Juniormester
12. april 2024 - 07:37 #5
¤4: Noget helt andet: Jeg har en mail adresse, som lyder på mit navn + 5@gmail.com og et på mit navn + 56@gmail.com og vist nok et mere. Hvordan pokker får jeg dem slettet?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. april 2024 - 07:56 #6
#5
Hvordan sletter jeg en mailkonto?
Gå til sektionen Data og privatliv på din Google-konto. Rul ned til "Dine valgmuligheder for dine data og dit privatliv". Følg vejledningen i, hvordan du sletter din konto.

og så skal du i de email-apps, du bruger, selvfølgelig også slette disse kontis navne.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. april 2024 - 08:09 #7
Enig med claes57. Har selv slettet min svigermors gmail da den ikke bruges mere.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. april 2024 - 08:11 #8
Avatar billede wjens Guru
14. april 2024 - 19:34 #9
Fik du løst dit kalenderproblem?
Avatar billede MOAN Juniormester
14. april 2024 - 21:05 #10
#9: Jeg har ikke haft tid til at gøre noget ved det. Kommer en af dagene.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. april 2024 - 10:01 #11
Jeg hopper af tråden her. Jeg håber kalender problemet er løst 👍