Avatar billede Mette81 Juniormester
09. august 2016 - 09:06 Der er 1 løsning

Field groups i Dynamicweb

Hej.

Jeg administrerer et site som er lavet i Dynamicweb. I eCommerce-delen er der lavet nogle Field groups og dem har jeg en del problemer med. Der er felter der ikke bliver taget med selvom der er indtastet data i dem og hvis jeg tilføjer nye bliver de ikke vist på siden.

Er der nogen der har oplevet det og måske har en løsning på det?

(Det er ikke en mulighed at starte forfra med en ny Field group da det er virkelig meget data der så skal føres over.)

Mvh Mette.
Avatar billede Mette81 Juniormester
01. maj 2017 - 12:45 #1
...