Avatar billede tjodense Mester
29. oktober 2023 - 15:58 Der er 12 kommentarer

Wordpress plugin alder

Hej,
Leder efter et plugin som verificere ens alder er over 18 år, så man svarer ja eller nej.
Der handles nemlig med vin/spiritus.
Har fundet flere som virker fint når hjemmesiden tilgås, men pop skal også komme på andre sider på min hjemmeside. Så ikke kun på forsiden, men også på side2, side5 f.eks.
Nogen der kan anbefale et hvor jeg kan klikke af hvilke side den popup skal komme på ?
Avatar billede claes57 Ekspert
29. oktober 2023 - 17:59 #1
Du kan have en simpel (0/1) værdi, som du sætter ved klik på en side, hvor alder kræves. Og så ved betaling/kurv-accept, så kører du verificeringen inden handel køres igennem - dvs, er der varer i kurven fra side 2, 5 osv, så skal der tjekkes.
Avatar billede stjans Guru
30. oktober 2023 - 10:16 #2
agegate
Avatar billede tjodense Mester
30. oktober 2023 - 10:40 #3
Er det denne du mener:
https://wordpress.org/plugins/age-gate/#description
Synes ikke jeg kan vælge hvilke sider specifikt ?

Claes57 -> Forstå godt meningen, men ved ikke lige how to do ;-?
Avatar billede stjans Guru
30. oktober 2023 - 10:52 #4
Yes det er det.

Du kan selv bestemme, hvor popup skal vises: Choose to restrict an entire site, or selected content
Avatar billede tjodense Mester
30. oktober 2023 - 13:33 #5
Super. Så jeg kunne sætte det i kategorier.
Gad vide om man kan sætte hvorlænge "cookie" gemmes inden den spørger igen om alder.
Avatar billede stjans Guru
30. oktober 2023 - 13:42 #6
det kan du
Avatar billede tjodense Mester
30. oktober 2023 - 13:46 #7
how :-) :-) :-)
Avatar billede tjodense Mester
30. oktober 2023 - 13:47 #8
Hvis du har tid til at guide mig :- )
Avatar billede stjans Guru
30. oktober 2023 - 13:57 #9
I opsætningen af selve plugin bestemmes hvor tit besøgende skal se meddelelsen
Avatar billede tjodense Mester
30. oktober 2023 - 15:37 #10
Ok. Mange tak. Må lige kigge igen og se om jeg overser noget.
Tak for super input
Avatar billede tjodense Mester
01. november 2023 - 08:52 #11
Stjans: 1000 Tak for hjælpen. Jeg kan desværre ikke finde det med den altid skal poppe op, eller hvor længe den skal gemme cookie før den spørger igen.
Men tænker jeg lige må kigge i dokumentation. Men i hvertfald ser super ud det plugin.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
16. november 2023 - 05:14 #12
Age Gate er super, til det du vil opnå og, så er det gratis ;-)

Alle dine spørgsmål indstilles i settings til Age Gate.

"Restrict" sættes til "All content" eller "selected content". Vælger du "selected content" skal du efter følgende gå til "Age Gate" og fanen "Content", der vælger du hvilke sider den skal vises på.

"Remember length" sættes til "det antal dage" den besøgende skal huskes, før han igen får popup, smidt i hovedet.