Avatar billede tim ogpeter Praktikant
09. august 2016 - 17:39 Der er 3 kommentarer

2D chat designer

Hej Peter og jeg har startede en 2D chat op. VI mangler en grafiker nu som evt vil arbejde frivillig ingen kræv for hvor mange timer han vil arbejde

:D evt kan man snakke om løn når chatten kommer op hvor man kan komme til at tjene på chatten! god dag :D
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2016 - 20:58 #1
Hej Tim & Peter,

Kunne man evt. få et sneakpeek af hvad I har kreeret og gerne også noget mere info om chatten, hvorfor I har lavet den, hvem den er til og hvordan I regner med at tjene penge på den :)

Vh Ole
Avatar billede tim ogpeter Praktikant
11. august 2016 - 20:32 #2
Det ville være lidt nemmer du opretter dig inde på vores chat og kigger på hvad vi har lavet osv. så tager vi resten derfra.

Link til oprettelse

neshchat.dk/index.html
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2016 - 21:03 #3
Ved at oprette mig på jeres chat får jeg ikke det store at vide om konceptet eller de andre spørgsmål jeg stillede, men tror jeg springer over, personligt er jeg ikke til chats og der skal nok være en med der går ind for projektet for at det kan blive rigtig fedt :)
Held og lykke med det, altid spændende at starte noget.