Avatar billede johnnylassen Seniormester
31. juli 2023 - 13:32 Der er 1 løsning

3D foto til stl

Hej Har leget lidt med meshroom. Taget en masse billeder af min stue. Det laver den så tiol noget 3d man kan bevæge sig rindt i. Virker fint i programmets vis billede del. Men kan man ikke eksportere til en alm fil af en slags og vise den i 3d view ligesom på ejendomsmæglernes hjemmeside.
En anden ting. Man burde kunne tage billeder af en figur hele vejen rundt og så eksportere til en stl fil og 3d printe. Men hvordan gør man så lige det?
Avatar billede ebea Ekspert
31. juli 2023 - 14:28 #1
Prøv at tage et kig på muligheder, i linket herunder. Der findes rigtig mange App's tll at lave scanninger ved brug af tlf., foruden dem nævnt i Linket.
Men de fleste er købe programmer.
https://www.3dsourced.com/3d-software/best-3d-scanner-apps-ios-android/