Avatar billede Buchwald Novice
18. februar 2022 - 17:41 Der er 3 kommentarer

Logo til kostvejleder

Står og mangler et logo til kostlejleder.
Nogen der evt. kunne være behjælpelig med nogle ideer?

tænker på noget i stil med :

Sam-kost
"Sammen går vi hele vejen"

farveskala gerne "sund" (grøn)

på forhånd tak for hjælpen
- Karsten
Avatar billede claes57 Ekspert
18. februar 2022 - 19:27 #1
En kostvejleder er ikke 'kun salat' men en, der finder ud af, hvad kunden mangler i sin kost af mineraler, vitaminer osv. Justerer kundens nuværende kost ind, så mangler suppleres.
🍽️➕
Placer et + på tallerken, og det er det - det manglende tilføjes.
+ kan godt være grønt.
Avatar billede Buchwald Novice
19. februar 2022 - 21:22 #2
Hej Claes57
Tak for dit indlæg. Jeg er dog ikke helt sikker på hvad du svarer på.

Jeg er udd. kostvejleder, og mangler lidt inspiration til et logo ifbm. opstart af virksomhed, men du har helt ret i din udmelding omkring jobbet som kostvejler :D
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
20. februar 2022 - 16:52 #3