Avatar billede frisor Praktikant
01. oktober 2016 - 21:44 Der er 1 kommentar

Feedback på Købermægler hjemmeside

Hej med jer,

Vi kunne godt tænke os at få noget feedback på vores hjemmeside hvad i synes der evt. mangler for at vi kan få flere henvendelser:
Hjemmesiden Købermægler.dk
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2016 - 22:08 #1
Helt generelt set synes jeg den er en smule rodet, der er mange informationer, men det er svært at se hvad der hører til hvor og hvor det ene slutter og det næste starter, I bør efter min mening dele tingene mere op.

Hvis det var mig ville jeg lave det til en meget overskuelig one-pager, altså en side med alle informationerne, det er lidt som om I skriver det samme igen og igen på de forskellige sider.