Avatar billede Mikkel4600 Novice
08. februar 2024 - 21:16 Der er 10 kommentarer

Spørgsmål til wordpress tema valg

Hej.

Kender i et brugbart godt tema til en wordpress blog?, evt. gerne et gratis et.

Mit lille starts forsøg er:
https://detvarmehus.dk/
Avatar billede nopsen Ekspert
08. februar 2024 - 22:58 #1
du har i 2019 oprettet et tilsvarende spørgsmål, sjovt nok er flere af "besvarelserne" fra helt nyoprettede brugere og du har ikke reageret på de seriøse forslag der kom. du forsvandt bare uden at reagere og har aldrig lukket tråden.
svært at tage dig seriøst når du så endnu engang vil ha "hjælp" og smider et link til din side.
eksperten er ikke en gratis reklamesøjle.
Avatar billede Mikkel4600 Novice
09. februar 2024 - 05:27 #2
Hej @nopsen det ved jeg ikke hvad der dengang er gået galt, jeg er først begyndt rigtigt på affiliate her i 2024, ville være startet sidste år, men kom aldrig igang.

Måske jeg sidst glemte alt om det i forventning om jeg, fik en mail hvis der kom kommentare sidst? :)

Hvor ser jeg tidligere indlæg, som du henviser til?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. februar 2024 - 08:49 #3
hvis du klikke på dit eget navn så kan du se dine tråde.
Avatar billede Mikkel4600 Novice
09. februar 2024 - 13:34 #4
#nopsen Du har ret, der gik jeg godt nok glip af en del på min tidligere hjemmeside.
Det skal dog siges dette nye projekt ikke er en webshop, men affiliate i gennem wordpress. :)

#claes57 Tak, jeg fandt det. :)
Avatar billede Dennis Praktikant
12. februar 2024 - 21:43 #5
Der er mange brugbare temaer derude. Det kommer an på hvilke krav og ønsker du har til din side. Evt. Kan du også søge på Google efter "de bedste wordpress temaer 2024" eller lignende, så er der rigeligt at vælge imellem.
Jeg vil dog altid foretrække et tema lavet fra bunden specifikt til din egen hjemmeside, i stedet for at benytte en andens.
Avatar billede nopsen Ekspert
14. februar 2024 - 05:04 #6
hvor kom Dennis fra?
ud af det blå med nyoprettet bruger igen som tidligere for at holde liv i tråden så linket ikke bliver fjernet?
Avatar billede Jakob Magnussen Praktikant
23. februar 2024 - 12:50 #7
Hej Mikkel,

Der er mange muligheder, når du skal finde et WordPress-tema. Hvis det ikke behøver at være gratis, vil jeg anbefale dig at kigge på Themeforest. Her kan du finde flere tusinde temaer, hvoraf de fleste kan købes til et forholdsvis beskedent beløb. Jeg er selv glad for temaet SmartMag, som jeg blandt andet bruger på https://tennisjournalen.dk/

Hvis du ikke vil betale for temaet, så kan du kigge på GeneratePress. Det er nemt at arbejde med, og du kan selv tilpasse det en del. Får du på sigt brug for flere funktioner, kan du købe dig adgang til pro-versionen. Du kan dog fint bruge den gratis version, som du f.eks. kan se på denne side: https://erotikos.dk/ - her er det brugt i en meget basal version, men du kan selv tilpasse det, som du vil.

Skal du bruge temaet til en affiliate-side, er det vigtigt at vælge et tema, der er SEO-venligt, da du hovedsageligt kommer til at få trafik fra Google. Sørg også gerne for, at du kan konverteringsoptimere det, så du kan sende din trafik videre til annoncørerne.

Jeg håber, at det er et brugbart svar! :-)

Mvh

Jakob
Avatar billede Mikkel4600 Novice
24. februar 2024 - 20:41 #8
nopsen
Du har blot intet at tage dig til?, den bruger du omtaler med navnet Dennis, har intet med mig at gøre?.

Jeg er gået med at beholde det nuværende tema fra Kadence, de virker til at være "hurtige" og nemme at rette i, jeg har dog valgt at købe deres pro udgave 1 år.
Avatar billede Mikkel4600 Novice
24. februar 2024 - 20:42 #9
@Jakob Magnussen
Tak for nogle brugbare svar.

Køre du selv affiliate?, dette er nemlig min første side hvad dette angår. :)
Avatar billede margo zalizo Praktikant
07. april 2024 - 20:09 #10
I hope I can help you. I know the company https://broscorp.net/ and it specializes in data driven application design and I think it is familiar with your problem too. Also a good way to look for this is not on forums but in Google or in bingo. As I understand it, the link you attached is your personal blog. If so, then it is quite interesting and informative!