Avatar billede stejuu Novice
26. oktober 2016 - 09:41 Der er 3 kommentarer

Access data til en web aplikation

Hej alle

Jeg har lavet en database med nogle interessante informationer som jeg kunne tænke mig, brugerne havde mulighed for at downloade via en telefon via en aap.
Den skal oprettes på en webside, men afhængig af brugeren er det lidt forskelligt hvilke data man får henter, dvs. noget med et Login.
Er der nogen der kan være behjælpelig?
26. oktober 2016 - 10:04 #1
Hej Steejuu
Vil du distribuerer på SharePoint (eller SharePoint Online) eller på en hosted hjemmeside? (spørger fordi Access har nogle muligheder hvis du bruger SharePoint)

Med venlig hilsen

Birthe Lauidsen
Avatar billede stejuu Novice
26. oktober 2016 - 10:26 #2
Jamen jeg er egentlig ret åben over for platformen, men der er flere ting der skal gå op i en højere enhed;
1 - Data skal genereres og distribueres fra Access
2 - Data skal kunne hentes på en tlf.
og som et kuriosum, må der gerne kunne skrives data til en fil fra telefonen

Steen
27. oktober 2016 - 10:08 #3
Det lyder til at du vil få gavn af at bruge Access WebApp. Den kan de ting du nævner, men forudsætter en Office365 licens.
Du kan dele siden med interne brugere f.eks. i det firma hvor du arbejder og med mange eksterne brugere.

læs mere her:
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/office/jj249372.aspx
og
https://support.office.com/en-us/article/Create-an-Access-app-25f3ab3e-510d-44b0-accf-b976c0813e71

Jeg har desværre i ret god tid i dag :-)
Med venlig hilsen

Birthe Lauridsen