Avatar billede Stinni33 Praktikant
21. november 2016 - 23:34 Der er 6 kommentarer

Musik fra iphone til mac

Da min harddisk døde mistede jeg alt min musik på min computer men jeg har heldigvis stadig en del liggende på min telefon.
Nogen der ved hvordan jeg får den del tilbage på computeren?
Avatar billede INK Ekspert
22. november 2016 - 00:23 #1
Som jeg husker det, så slutter du din iPhone til Mac´en. Åbner iTunes. Vælger folderen med musik på enheden (iPhone) og går op i arkiv og vælger overfør til bibliotek. Så skulle musikken lande i iTunes biblioteket. Der er ingen garanti.
Avatar billede Stinni33 Praktikant
22. november 2016 - 00:51 #2
Synes ikke rigtig det virker :(
Avatar billede INK Ekspert
22. november 2016 - 07:15 #3
Har søgt lidt på nettet. Der findes et program her
http://www.video-converter-mac.org/transfer-iphone-music-to-mac/
Ifølge beskrivelsen kan det fungere, men jeg har ingen erfaring med det.
En anden mulighed er iExplorer
https://www.macroplant.com/iexplorer/
Igen har jeg ingen erfaring, så kun for inspiration ;-)
Avatar billede puren Ekspert
22. november 2016 - 08:38 #4
mindes jeg har læst et sted at Apple ikke tillader det
Avatar billede Excel2Alle Juniormester
22. november 2016 - 11:27 #5
Hvis musikken er købt i iTunes kan den downloades igen.
Jeg har aldrig haft problemet, men jeg har hørt at programmet senuti (itunes stavet bagfra) fungerer til mac.
Lad os høre, hvad det ender med og resultatet.
mvh - Per
Avatar billede puren Ekspert
22. november 2016 - 22:07 #6
Ja men det lyder det jo ikke som om det er....

Ellers er der kun den helt old school løsning og afspille det ind i computeren og gemme det på ny....  Husk du skal bruge en digital overførsel da du ellers vil få støj på den nye optagelse...  Og nej Jack stikket er kun analog