Avatar billede chiefbigchief Mester
13. januar 2024 - 23:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billeder i Musik på Mac Os

I Musik, når man vælger Kunstnere under Bibliotek er der billede ud for nogle af kunstnerne, men de fleste er der ikke billede på, kun en mikrofon på stativ.
Er der en metode hvor man selv kan vælge et billede, og lægge det ind på denne placering.

Mvh. chiefbigchief.
Avatar billede Anders Seniormester
14. januar 2024 - 00:33 #1
Tryk cmd+i imens du har markeret en eller flere sange så kan du tilføje billede i tabben image.
Avatar billede chiefbigchief Mester
14. januar 2024 - 00:50 #2
Det er ikke det billede jeg vil ændre, det er det lille runde billede der er når jeg vælger Kunstnere.
Avatar billede chiefbigchief Mester
11. april 2024 - 10:29 #3
Det kan man åbenbart ikke, jeg lukker her.
Avatar billede thov Forsker
11. april 2024 - 12:06 #4
Du kan hente og knytte billeder til Mp3 musikfiler med programmer Mp3tag.
Gennem funktionen <Tag kilder> kan du hente billeder til Mp3 filer.
MusicBrainz er god og gratis at vælge.