Avatar billede lurup Ekspert
04. oktober 2023 - 19:22 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Slette opdatering fra en mac

Hej

Jeg har lige lavet en opdatering på min mac til macOS Sonoma.
Kan jeg slette den opdatering og forsætte med den gamle ?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. oktober 2023 - 20:48 #1
google findes ikke?
Downgrade in recovery mode
Hold down Shift + Option + Command + R and press the power button. Release the keys when you see the Apple logo. Select Reinstall macOS.

evt https://www.youtube.com/watch?v=QiOQqaa0t0E
Avatar billede lurup Ekspert
04. oktober 2023 - 21:23 #2
claes57

Det ved jeg, men vil gene bevare alt der var på den for 2 dage siden og kun ændre opdateringen
Avatar billede INK Ekspert
04. oktober 2023 - 21:38 #3
Det kan du, såfremt du har en TimeMachine sikkerhedskopi fra nævnte periode. "Nedgradering" med bibehold af filer og programmer findes mig bekendt ikke.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. oktober 2023 - 00:36 #4
YouTube videoen tog jeg med, der der skrives 'without dataloss'. Brug lige lidt tid på at se den.
Avatar billede lurup Ekspert
05. oktober 2023 - 12:29 #5
claes57

Sorry ....det havde jeg ikke set.

Tak for hjælpen, vi prøver det næste osdag.

TAK