Avatar billede Laerkemunk Novice
24. november 2016 - 10:26 Der er 4 kommentarer

Hjælp!

I går aftes spildte jeg vand på tastaturet i min MacBook air 11 tommer. Jeg slukkede den og satte den til ladning med et tæppe om, men den vil ikke starte. Det var ikke så meget vand igen, men har i nogle ideer for at få den til at virke igen?
Avatar billede Mikael Ekspert
24. november 2016 - 11:04 #1
Et tæppe om den ??? Nok det værste du kan gøre.. Vandet skal jo fordampe, og det gør det ikke med et tæppe.

Det er nok byt til nyt tastatur.
Avatar billede Laerkemunk Novice
24. november 2016 - 11:16 #2
Den er jo ikke våd mere, jeg putter bare et tæppe om for at varme den?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. november 2016 - 12:23 #3
lad den stå så åben som muligt i fx en vindueskarm med direkte sollys - og lad den få den varme og luft, der skal til. Men noget held og tid til tørring, så kan den måske starte dagen efter.
Avatar billede INK Ekspert
24. november 2016 - 13:11 #4
En hårtørrer med meget, meget lidt varme kan måske hjælpe.