Avatar billede Mik2000 Professor
07. december 2016 - 09:28 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Undgå sessions dør

Hej

Jeg har en side med et simpelt login, og det er fint nok til formålet, men der er et problem.
Hvis brugeren er på et side og f.eks. opretter noget i en editor, så bliver han/hun automatisk logget ud fordi noget med sessionen udløber.
Jeg er ikke sikker på om det kun er når han/hun er inaktiv, eller det bare er generelt efter noget tid.

Hvordan undgår man det?
Avatar billede showsource Seniormester
09. december 2016 - 17:51 #2
Kunne også være fordi du kommer til at "gentage" en var du har oprettet.
Havde en bøf med at jeg havde lavet:
$minvar = "noget";
som var included på alle undersider.
Og på en underside var $minvar pludselig noget andet ...(fordi jeg på undersiden fik lavet en ny var med samme navn)
Avatar billede Mik2000 Professor
09. marts 2017 - 23:23 #3
Fik det løst ved at få dem der står for serveren til at sætte tiden op for mine domæner :)
Tak for svarene