Avatar billede Nils Erik Jensen Juniormester
19. januar 2017 - 10:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilslut mus via HDMI

Er der nogen mulighed for at tilslutte en trådløs mus via en HDMI indgang på min pc??
Avatar billede Hestehat Seniormester
19. januar 2017 - 10:54 #1
Det kan ikke lade sige gøre.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. januar 2017 - 11:34 #2
Din HDMI er også en udgang, beregnet til tilslutning til en skærm.
Avatar billede Hestehat Seniormester
19. januar 2017 - 11:41 #3
Ret beset er der fra version 1.4 en audio return kanal i kablet...
Avatar billede Slater Ekspert
19. januar 2017 - 11:42 #4
#3: Og HEC til ethernet. Så korrekt, HDMI er ikke kun en udgang, det kan gå begge veje. Men med mindre nogen har opfundet en mus der kan fungere over ethernet på en eller anden underlig måde, så kan en mus stadig ikke tilsluttes der, nej.