Avatar billede thinkpadzb Nybegynder
21. februar 2012 - 22:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

manglende internet til thinkpad

Forleden slettede jeg en masser programmer som jeg ikke brugte, desværre kom jeg også til at slette noget essentielt, siden jeg nu ikke kan komme på inernettet! flot!
jeg vil helst ikke re-installere, pga. alle programerne som også skal re-installeres, hvilket er døden!

når jeg tænder pc'en får jeg en fejlmelding
"the SoftGrid Client could not be started
An unexpected error was encountered, Please report the following error code to your system administrator
Error code: 42200F-0FA0EC12-00006003"

og endvidere er der nede i højre hjørne (ikonerne) "no ISA server detected"

Nogen der har en idé om hvor problemer ligger? Mange tak på forhånd

ps. bruger windows xp og min pc model hedder ThinkpadR60.
(virkelig gl. model, I know)
Avatar billede vejmand Juniormester
22. februar 2012 - 02:41 #1
prøv med en simpel systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før du afinstallerede.....
22. februar 2012 - 07:23 #2
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. februar 2012 - 09:11 #3
karise_larry >> Jeg har skrevet det før, og gør det gerne igen. Stop nu den evindelige strøm af auto-post. Det er ved at være voldsomt irreterende.

Spørger har jo oplyst at det drejer sig om XP.

Det ville du sikkert have opdaget, hvis du var en smule interesseret i at hjælpe, i stedet for bare at se dit billede i næsten alle spørgsmål. Der er masser af eksempler på at spørgere har efterkommet dine krav, og så aldrig høre fra dig igen.

Nu må det snart høre op.......
Avatar billede DonSkoD Juniormester
23. februar 2012 - 14:25 #4
Der vil jeg godt bakke op om vejmand ang. karise_larry..
Tror næsten halvdelen af hans posts er den der copy-paste - er ved at være godt træt af at se den i alle spørgsmål.

Men anyways, dette spørgsmål skal ikke omhandle karise_larry, så over and out herfra..
Avatar billede thinkpadzb Nybegynder
23. februar 2012 - 22:31 #5
Hej vejmand
tusind tak for tippet, det virkede! sparede mig virkelig for en masse bevær! så mange mange tak igen:D!!!!
Avatar billede vejmand Juniormester
23. februar 2012 - 22:54 #6
Velbekomme, her kommer så et svar til accept.

Her kan du se hvordan du accepterer mit svar: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo