De 10 mest bizarre skadesanmeldelser på mobiler

Mobiltelefoner lever et farligt og besynderligt liv i hænderne på de engelske mobilbrugere. Her er de 10 mest bizarre eksempler.

Artikel top billede

Mobiltelefoner kan ende de mærkeligste steder. Også i køer.

Man mister sin mobiltelefon. Man kontakter sit forsikringsselskab.

Indtil nu en helt normal historie. Men sådan fortsætter den ikke.

Især ikke, hvis man skal tro den liste over mærkværdige skadesanmeldelser til engelske forsikringsselskaber, som it-mediet The Register er kommet i besiddelse af.

Det fremgår ikke i hvilke tilfælde, der blev udbetalt erstatning.

1. Mistet i vaginaen på en ko.

2. Tabt i toilettet under afføring.

3. Itu efter at være brugt som sex-legetøj.

4. Stjålet af en aggressiv måge.

5. Stjålet af en aggressiv abe i en safaripark.

6. Sprængt i luften af fyrværkeri.

7. Itu efter kast mod ustabil kæreste.

8. Tabt fra træ under ulovlig filmoptagelse af popkoncert.

9. Bagt ind i en fødselsdagskage.

10. Tabt overbord fra et krydstogtskib.

Specielle iPhone-brugere

Brugere af Apples iPhone, som er forsikret gennem forsikringsselskabet Protect Your Bubble, har deres egen liste over skadesanmeldelser.

Den er knap så bizar, men antyder, at iPhone-brugere lever et spændende liv

1. Tabt fra en varmluftballon.

2. Tabt under faldskærmsudspring.

3. Itu efter min søn brugte den som tennisketcher.

4. Tabt, da jeg byggede sandslot til ungerne.

5. Jeg kom til at begrave den i haven.

6. Den faldt ned i kedlen.

7. Jeg tabte den i blenderen.

8. Min hund tyggede den i stumper og stykker.

9. Saften fra kød under optøning sev ind i den.

10. Den røg ud af bilvinduet.

Event: Platform X 2026: Forretning, teknologi og transformation

It-løsninger | København V

Mød verdens stærkeste og mest effektive platforme der driver den digitale transformation samlet i København - og dyk ned i den nyeste teknologi.

27. maj 2026 | Gratis deltagelse

Navnenyt fra it-Danmark

Signifly har pr. 1. august 2025 ansat Morten Eskildsen som UX Lead. Han skal især beskæftige sig med styrke bureauets kompetencer inden for UX og digital strategi i konsulentteamet og arbejde på tværs af alle afdelinger. Han kommer fra en stilling som CDO, UX & Digital Strategy Consultant hos Zupa. Nyt job

Morten Eskildsen

Signifly

Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Jimmi Overgaard som Key Account Manager ved netIP's kontor i Viborg. Han kommer fra en stilling som Sales Executive hos Globalconnect A/S. Nyt job

Jimmi Overgaard

Netip A/S

Signifly har pr. 1. august 2025 ansat Anders Kirk Madsen som Tech Lead. Anders skal især beskæftige sig med at hjælpe Signiflys offentlige og private kunder med at styrke forretningen gennem teknisk solide løsninger. Anders kommer fra en stilling som Business Architect hos SOS International. Nyt job