Omada og Morten Boel Sigurdsson har vind i sejlene: Har brug for at ansætte mindst nye 70 medarbejdere om året frem til 2020

Omada har godt med vind i sejlene og øger medarbejderstaben markant i disse år.

Danske Omada mere end fordoblede antallet af medarbejdere i 2017, og væksten fortsætter, skriver Børsen.

Til avisen fortæller stifter og direktør Morten Boel Sigurdsson, at han regner med, at selskabet hvert år til og med 2020 skal ansætte minimum 70 ny medarbejdere.

Omada har i dag 275 ansatte. Til sammenligning havde Omada ved udgangen af 2016 blot 126 ansatte.

Til avisen vil Morten Boel Sigurdsson ikke sætte tal på Omadas omsætning, men han siger, at den i 2017 lå 50 procent over niveauet for 2016.

Målsætningen er vækst, vækst, vækst - ikke mindst efter at kapitalfonden C5 i 2015 købte knapt halvdelen af Omada for 160 millioner kroner.

Dette køb kan du læse mere om her: Britisk kapitalfond skal løfte Omada op i sikkerheds-superligaen

“Toppen er absolut vigtigere end bunden, og 2017-regnskabet vil vise en meget høj, profitabel vækst. I år skulle omsætningen gerne igen vokse mere end 40-50 procent," siger Morten Boel Sigurdsson til avisen.

Omada står bag forskellige løsninger til adgangskontrol og identitets-håndtering i virksomheder og større organisationer.

Læs også: 

Kunderne har skiftet kurs: Omada spinder guld på ny holdning til sikkerhed

Sikkerhedsfirma: Danskerne er for godtroende




Ytringer på debatten er afsenders eget ansvar - læs debatreglerne
Indlæser debat...


Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
JN Data A/S
Driver og udvikler it-systemer for finanssektoren.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Digitaliseringsledelse 2.0

Anvendelsen af digital teknologi i virksomheder er under en radikal transformation. Det kan du få fuld indsigt i på denne unikke konference hvor vi sætter fuldt fokus på den afgørende digitaliseringsledelse.

18. december 2018 | Læs mere


ESDH / ECM - Optimal og effektiv data- og dokumenthåndtering

Med ECM kan indsamle, tilgå og styre informationer på tværs af virksomhedens systemer. Du får overblikket over alt fra dokumenter, video- og lydfiler til mails og andet indhold gennem hele livscyklussen. Få inspiration til din egen ECM-løsning, til hvordan du sikrer høj datakvalitet på tværs i organisationen og hvordan du tænker ESDH/ECM ind i hele den digitale arbejdsplads.

23. januar 2019 | Læs mere


Sats på DevOps og få mere kvalitet og hastighed i både udvikling og drift

Der er mange potentielle gevinster at hente ved at satse på DevOps. Rigtig mange danske virksomheder er allerede i gang. På denne konference får du et indblik i mulighederne med DevOps og gode råd, der kan sikre dig succesen.

24. januar 2019 | Læs mere





mest debaterede artikler

Premium
Langt de fleste offentlige myndigheder halter bagefter med it-sikkerheden
Langt de fleste offentlige myndigheder er stadig ikke nået i mål med it-sikkerheden, viser en ny undersøgelse fra Digitaliseringsstyrelsen.
Computerworld
Gratis wifi på vej i 15 danske byer: Disse danske byer bliver del af europæisk wifi-initiativ
Femten danske byer er blevet udvalgt til at deltage i et EU-initiativ, der betyder, at borger og turister i byerne i løbet af de kommende år vil få adgang til gratis wifi.
CIO
Tag med på Computerworlds store lederkonference og mød de danske top-CIO'er, som bygger de nye it-afdelinger
Anvendelsen af digital teknologi og organiseringen af it-afdelinger er under radikal transformation. På konferencen Digitaliseringsledelse 2.0 kan du møde de CIO'er fra Bankdata, Adform og Rockwool, som står i spidsen for teknologi-adoptionen.
Job & Karriere
Efter blodrødt regnskab: Nu fyrer Atea 20 medarbejdere i Danmark
Atea fyrer nu 20 medarbejdere. Det sker som en direkte konsekvens af, at den danske forretning er under pres, oplyser selskabets direktør.
White paper
Millennials – Kommuniker med den nye generation
Mange virksomheder har en stor udfordring når det gælder Millennials. De er online hele tiden, har sociale medier som omdrejningspunktet i deres hverdag, og har meget høje forventninger til god service. De vægter værdier som tilgængelighed, hurtighed og kontinuitet meget højt, og det skal afspejle sig i den service I som virksomhed yder dem. Det er en del virksomheder slet ikke forberedte på. I dette whitepaper gennemgår vi, hvordan du skal gøre for at kommunikere med den nye generation.