Artikel top billede

Ny rapport fra Capgemini giver spændende indblik i udviklingen i automatisering i den finansielle sektor.

Få unikt indblik i automatisering i den finansielle sektor: Så stor værdi gemmer sig i en rigtig tilgang

I en af de nok mest konkurrenceprægede sektorer går automatisering i disse år fra at være en spareøvelse til at skabe vækst på toplinje og i kundetilfredsheden. En ny rapport fra Capgemini giver en række interessante bud på, hvordan intelligent automatisering i dag ikke blot kan skabe attraktive effektiviseringer, men også skabe kæmpe forretningsværdi.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i den finansielle sektors resultater af intelligent automatisering
  • Hvilke gevinster en intelligent brug af automatiseringstiltag kan medføre
  • De primære barriere for at komme om bord på automatiseringstoget
1.079
5:30 min
Når flere og flere virksomheder i dag tyr til at automatisere trivielle arbejdsprocesser, er der mange steder tale om en regulær, men ofte attraktiv spareøvelse - medarbejderne kan kaste sig over andre mere værdigivende opgaver eller sågar helt undværes.

Spareøvelser er dog kun en del af ligningen, når man taler om automatiseringer af forretningsprocesser. Formår man at automatisere intelligent i virksomheden, er der potentiale for at høste meget andet end blot de lavthængende effektiviseringsfrugter.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sår tvivl om Netcompanys forklaring efter kæmpelæk af data: 34-årig varetægtsfængsles fire uger mere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

På denne dato er det slut med udbredte versioner af Office: Microsoft vil have dig over på de dyrere E3-licenser

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Vil have de unge: I den kinesiske tech-sektor står man over for fyring, når man fylder 35 år

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter exit fra Capgemini: Her er Claus Rydkjærs nye job - får topstilling i svensk milliard-koncern

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

AI-bølgen kan sætte CIO’er i en svær situation: Risikerer at blive skiftet ud