Her er Jan Elbæks afløser: Hun bliver Ateas nye senior vice president for enterprise

Kathrine Forsberg skiftede til Atea fra TDC denne sommer. Fra nytår overtager hun Jan Elbæks stilling i toppen af virksomheden.

Kathrine Forsberg er navnet på kvinden, der fra nytår skal afløse den afgående senior vice president enterprise, Jan Elbæk, hos Atea.

Hun er skiftet til Atea denne sommer fra en stilling som senior vice president i TDC, og nu skal hun altså betjene en lignende stilling hos Atea.

Det sker efter, at Computerworld netop har afsløret, at Jan Elbæk ved nytår stopper hos Atea, da Ateas danske topchef, Morten Felding, ønskede nye kræfter på posten.

Det kan du læse mere om her: Atea-direktør Jan Elbæk færdig - stopper i selskabet

10 år hos Cisco
Kathrine Fosberg har også tidligere været business development manager i Cisco i mere end 10 år.

Da hun tiltrådte hos Atea denne sommer var det i en stilling som vice president concept manager, men nu kan hun altså føje en ny titel til det CV.

"Jeg glæder mig til at få Kathrine Forsberg ombord i den øverste ledergruppe og har store forventninger til hende. Samtidig vil jeg gerne rette en meget stor tak til Jan Elbæk for mange års meget engageret indsats i Ateas ledelse," lyder det fra administrerende direktør i Atea, Morten Felding, i en pressemeddelelse.

Læs interview med Jan Elbæk: Derfor er det slut i Atea



Ytringer på debatten er afsenders eget ansvar - læs debatreglerne
Indlæser debat...


Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
IT Relation A/S
Outsourcing, hosting, decentral drift, servicedesk, konsulentydelser, salg og udleje af handelsvarer, udvikling af software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Kunstig intelligens: Bring din virksomhed ind i fremtiden

På denne konference ser vi nærmere på gode, bæredygtige business cases med kunstig intelligens. Vi zoomer ind på de konkrete teknologier, og eksperterne giver dig gode råd til, hvordan man kan arbejde innovativt og agilt med kunstig intelligens-løsninger.

26. september 2018 | Læs mere


Corporate Performance Management - sådan omsætter du strategiske beslutninger til operationelle planer

Den digitale transformation er i gang de danske finans- og økonomiafdelinger. Corporate Performance Management (CPM) er en fællesbetegnelse for de softwareløsninger, der er med til at håndtere og visualisere virksomhedens performance og målopfyldelse. Men hvilke løsninger skal du vælge og hvordan kommer du i gang?

27. september 2018 | Læs mere


Kompetera SolutionsDay 2018

Kravene til IT-afdelingen er mange og høje. Krav der spejler virksomheders nye vilkår i takt med at verden bliver stadig mere digitaliseret og konkurrenterne dygtigere. Svaret på det hele: Mere omstillingsparathed, mere styr på forretningen, mere innovation, mere kundefokus - og ikke mindst den store enabler: Mere teknologi. På SolutionsDay 2018 sætter vi derfor fokus på de teknologier, tilgange og løsninger, som kræves for at transformere IT-afdelinger til opgaven som forretningspartner.

04. oktober 2018 | Læs mere






Premium
Banker investerer massivt i AI: Her er de løsninger, der bliver brugt flest penge på
På verdensplan er banksektoren en af de industrier, der investerer mest i AI-teknologi. Det mærker også Bankdata, der melder om stor efterspørgsel efter særlige typer af løsninger.
CIO
Forleden reparerede en mekaniker min bil: Det kostede 4.200 kroner, som min hjerne snød mig til at betale med et smil
De rationelle it-beslutninger du træffer er måske en illusion. Det lærte jeg da min bil gik i stykker og min hjerne snød mig til at tro, at alt var fint. Til gengæld fandt jeg tre fælder dine it-beslutninger kan falde i.
Job & Karriere
Her er syv job-annoncer der overrasker med helt usædvanlige overskrifter
Der er mange ledige it-job i øjeblikket. It-jobbank har her fundet syv spændende stillinger, der har det til fælles, at annoncen har en utraditionel overskrift.
White paper
Syv nemme trin: Sådan leverer du fremtidens digitale kundeservice
Når kunder besøger jer via digitale touchpoints, kan deres rejse godt virke tilfældig og med flere omveje undervejs, men det er vigtigt at slå fast, at for kunden er det én samlet oplevelse. Når den kundeoplevelse byder på udfordringer, så stiger frustrationen hos kunden, og det er et stort problem for jeres forretning. I dette whitepaper gennemgår vi syv simple trin, kan give dig en indsigt i hvordan I tilpasser jer fremtidens kundeservice .