Atea-direktør Jan Elbæk færdig - stopper i selskabet

Ateas senior vice president for enterprise-afdelingen og højre hånd for topchefen, Jan Elbæk, stopper i virksomheden.

Der er gang i svingdøren i toppen af Atea.

Den danske topchef, Morten Felding, er ved at sætte et nyt hold, og i den forbindelse stopper Jan Elbæk, senior vice president for enterprise-afdelingen, der også kendt som Morten Feldings højre hånd, til nytår.

Det bekræfter han over for Computerworld.

"Jeg stopper 31. december. Morten Felding (Ateas CEO, red.) ønsker en anden chef på det område, som jeg sidder på, og så har han tilbudt mig noget andet, og det har jeg takket nej tak til," siger Jan Elbæk.

Læs interview med Jan Elbæk: Derfor er det slut i Atea

Læs også: Her er Jan Elbæks afløser: Hun bliver Ateas nye senior vice president for enterprise





Ytringer på debatten er afsenders eget ansvar - læs debatreglerne
Indlæser debat...


Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Fiftytwo A/S
Udvikling og salg af software til integration, kommunikation og e-handel samt ERP med fokus på leasing, detailhandlen, digitale abonnementer og dagblade/magasiner.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Kunstig intelligens: Bring din virksomhed ind i fremtiden

På denne konference ser vi nærmere på gode, bæredygtige business cases med kunstig intelligens. Vi zoomer ind på de konkrete teknologier, og eksperterne giver dig gode råd til, hvordan man kan arbejde innovativt og agilt med kunstig intelligens-løsninger.

26. september 2018 | Læs mere


Corporate Performance Management - sådan omsætter du strategiske beslutninger til operationelle planer

Den digitale transformation er i gang de danske finans- og økonomiafdelinger. Corporate Performance Management (CPM) er en fællesbetegnelse for de softwareløsninger, der er med til at håndtere og visualisere virksomhedens performance og målopfyldelse. Men hvilke løsninger skal du vælge og hvordan kommer du i gang?

27. september 2018 | Læs mere


Kompetera SolutionsDay 2018

Kravene til IT-afdelingen er mange og høje. Krav der spejler virksomheders nye vilkår i takt med at verden bliver stadig mere digitaliseret og konkurrenterne dygtigere. Svaret på det hele: Mere omstillingsparathed, mere styr på forretningen, mere innovation, mere kundefokus - og ikke mindst den store enabler: Mere teknologi. På SolutionsDay 2018 sætter vi derfor fokus på de teknologier, tilgange og løsninger, som kræves for at transformere IT-afdelinger til opgaven som forretningspartner.

04. oktober 2018 | Læs mere






Premium
Banker investerer massivt i AI: Her er de løsninger, der bliver brugt flest penge på
På verdensplan er banksektoren en af de industrier, der investerer mest i AI-teknologi. Det mærker også Bankdata, der melder om stor efterspørgsel efter særlige typer af løsninger.
CIO
Forleden reparerede en mekaniker min bil: Det kostede 4.200 kroner, som min hjerne snød mig til at betale med et smil
De rationelle it-beslutninger du træffer er måske en illusion. Det lærte jeg da min bil gik i stykker og min hjerne snød mig til at tro, at alt var fint. Til gengæld fandt jeg tre fælder dine it-beslutninger kan falde i.
Job & Karriere
Her er syv job-annoncer der overrasker med helt usædvanlige overskrifter
Der er mange ledige it-job i øjeblikket. It-jobbank har her fundet syv spændende stillinger, der har det til fælles, at annoncen har en utraditionel overskrift.
White paper
Syv nemme trin: Sådan leverer du fremtidens digitale kundeservice
Når kunder besøger jer via digitale touchpoints, kan deres rejse godt virke tilfældig og med flere omveje undervejs, men det er vigtigt at slå fast, at for kunden er det én samlet oplevelse. Når den kundeoplevelse byder på udfordringer, så stiger frustrationen hos kunden, og det er et stort problem for jeres forretning. I dette whitepaper gennemgår vi syv simple trin, kan give dig en indsigt i hvordan I tilpasser jer fremtidens kundeservice .