Artikel top billede

(Foto: Jirsak / Jirsak)

Fem vigtige CRM-trends, som det er værd at holde øje med

Aldrig har forholdet til dine kunder været vigtigere - og CRM-systemerne er godt på vej til at skifte over mod en mere holistisk tilgang, som er drevet af masser af data. Her har du fem vigtige trends, som dominerer brugen af CRM lige nu.

Premium Kun for abonnenter
CRM-systemets rolle i virksomheden er helt afgørende idag.

For uden glade kunder, kan ingen virksomhed klare sig - især ikke i en tid, hvor der er næsten fuld transparens i alle markeder

Kunde- og markedskendskabet er derfor afgørende - både når det handler om at skaffe nye kunder, om at holde de nuværende tilfredse, og når det handler om at sælge mere til de nuværende.

I dag er CRM-verdenen som udgangspunkt cloud-

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter pludselig exit fra Fujitsu Danmark: Tidligere topchef Keld Zornig er klar med nyt job

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Med sine løfter til Europa viser Microsoft vejen for de amerikanske tech-giganter - tilbage står stadig to store udfordringer

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Amerikansk militær kan sætte sig på danske telefrekvenser: Danske mobilkunder kan miste adgang

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Betjentene Mathias og Nicklas spiller centrale roller i dansk it-politi: Her er historien om den store cyber-aktion Operation Endgame

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsofts nye europæiske løfter løser ikke alle problemer, men særligt et punkt vækker glæde, siger Henning Mortensen