Fem vigtige CRM-trends, som det er værd at holde øje med

Aldrig har forholdet til dine kunder været vigtigere - og CRM-systemerne er godt på vej til at skifte over mod en mere holistisk tilgang, som er drevet af masser af data. Her har du fem vigtige trends, som dominerer brugen af CRM lige nu.

Artikel top billede

(Foto: Jirsak / Jirsak)

Premium Kun for abonnenter
CRM-systemets rolle i virksomheden er helt afgørende idag.

For uden glade kunder, kan ingen virksomhed klare sig - især ikke i en tid, hvor der er næsten fuld transparens i alle markeder

Kunde- og markedskendskabet er derfor afgørende - både når det handler om at skaffe nye kunder, om at holde de nuværende tilfredse, og når det handler om at sælge mere til de nuværende.

I dag er CRM-verdenen som udgangspunkt cloud-

Navnenyt fra it-Danmark

Adeno K/S har pr. 22. september 2025 ansat Steen Riis-Petersen som ServiceNow Expert. Han kommer fra en stilling som Senior Manager hos Devoteam A/S. Nyt job
Netip A/S har pr. 19. august 2025 ansat Marck Stadel Klaris som Datateknikerelev ved netIP's kontor i Herning. Nyt job
Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Jimmi Overgaard som Key Account Manager ved netIP's kontor i Viborg. Han kommer fra en stilling som Sales Executive hos Globalconnect A/S. Nyt job

Jimmi Overgaard

Netip A/S