Artikel top billede

Facebook hæver prisen for Workplace: Ny prismodel skal gøre det mere attraktivt for store virksomheder

Med en ny licensmodel ændrer Facebook på priserne og strukturerne for at købe adgang til Workplace. Det skal gøre det mere attraktivt for store virksomheder, som dog må se frem til at betale mere per bruger.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs mere om prissætningerne for Worplace
  • Derfor ændrer Facebook prismodellen
  • Her er de tre modeller, du kan vælge mellem
  • Sådan skal brugere fremover tælles i Workplace
942
4:45 min
Facebook har netop annonceret prisændringer for gigantens erhvervsrettede kommunikationsplatform, Workplace.

Med ændringerne tilføjer Facebook en ny prismodel målrettet store virksomheder.

Den nye licens, Workplace enterprise, forventes at blive tilgængelig fra begyndelsen af september, og kommer til at koste

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Henrik Tang Hedegaard stopper som nordisk topchef for IBM: Regioner lægges sammen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Intel vippet af tronen: Samsung stryger til tops i brandvarmt chipmarked

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Google Analytics kan være på kant med GDPR i Danmark: Datatilsynet undersøger nu sagen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft klar med nyt lappegrej efter store problemer med januars kæmpe-patch: Udgiver lang række Windows-rettelser

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Det offentlige plages af en forsigtighedskultur, mener tidligere Just-Eat-topchef: "Vi skal tillade, at der tages flere risici i forbindelse med test af nye it-løsninger"