Artikel top billede

Facebook hæver prisen for Workplace: Ny prismodel skal gøre det mere attraktivt for store virksomheder

Med en ny licensmodel ændrer Facebook på priserne og strukturerne for at købe adgang til Workplace. Det skal gøre det mere attraktivt for store virksomheder, som dog må se frem til at betale mere per bruger.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs mere om prissætningerne for Worplace
  • Derfor ændrer Facebook prismodellen
  • Her er de tre modeller, du kan vælge mellem
  • Sådan skal brugere fremover tælles i Workplace
942
4:45 min
Facebook har netop annonceret prisændringer for gigantens erhvervsrettede kommunikationsplatform, Workplace.

Med ændringerne tilføjer Facebook en ny prismodel målrettet store virksomheder.

Den nye licens, Workplace enterprise, forventes at blive tilgængelig fra begyndelsen af september, og kommer til at koste

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny app på vej til danskerne: Regeringen tager første skridt mod ny digital tegnebog

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsofts Satya Nadella: AI baner vejen for at samle Word, Excel og PowerPoint i ét program

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Europæisk alternativ til Microsoft 365 oplever enorm interesse: Donald Trump og JD Vance giver det kæmpe boost

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

It-system til kontrol af landbrugets kvælstof-udledning kommer til at koste mere end 200 millioner kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Han er CISO for over 300.000 ansatte: Nu kommer han med kras kritik af SaaS-leverandører og cloud