Artikel top billede

Lars Seier, medejer af Nustay.

Dansk hotelbooking-portal hæver omsætning med 700 procent på et enkelt kvartal

Den danske hotelbooking-portal Nustay, med blandt andet Lars Seier i ejerkredsen, har løftet omsætningen med 700 procent i årets tredje kvartal.

Den danske hotel-portal Nustay har haft fart på i årets tredje kvartal.

Selskabet har nemlig hævet omsætning med 706 procent.

Det skriver Ritzau.

Nustay, der blandt andet har Saxo Bank-milliardæren Lars Seier med i ejerkredsen, landede en toplinje på 27,5 millioner kroner for juli, juni og august.

Kvartalets omsætning fremgår af en handelsopdatering, og de 706 procents stigning skal ses i forhold til samme periode sidste år.

Læs også: Saxo Bank-milliardærs hotelportal mangler penge efter skuffende sommer: Søger investering på 10 millioner

Hotelbooking-platformen har landet en håndteret omsætning på 87,7 millioner kroner for årets første 9 måneder.

Efter omsætningen fra tredje kvartal blev offentliggjort, steg aktien således med 18,5 procent tirsdag.

"Nustay oplevede en "perfect storm" af udfordringer under sommerhøjsæsonen, men har samtidig været i stand til at vækste forretningen og levere positive resultater på mange af vores KPI'er, hvilket fremgår klart, af de data vi har præsenteret til markedet," siger Mathias Lundø Nielsen i en kommentar til handelsopdateringen ifølge Ritzau.

Læs også: Lars Seiers hotelportal klager til EU over internationale giganters 'ulovlige prisaftaler'




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Tieto Denmark A/S
Udvikler, sælger og implementerer software til ESDH, CRM og portaler. Fokus på detailhandel, bygge- og anlæg, energi og finans.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Drukner din sikkerhed i et hav af falske advarsler?

Der er et konstant våbenkapløb i gang mellem de værktøjer, din IT-sikkerhedsafdeling har til rådighed og et stigende antal komplekse og mangeartede cybertrusler. Men når sikkerhedsinfrastrukturen udbygges, stiger kompleksiteten og mængden af advarsler også. Hermed får du svært ved at skelne mellem et stort antal falsk positive og de få – men reelle og kritiske! – advarsler, du skal prioritere at håndtere. Bliv klogere på hvordan du håndtere det.

15. juni 2021 | Læs mere


Datadrevet forretning 2021: Sæt automatisering og data på den strategiske dagsorden

Ved at anvende data på den korrekte måde, kan du og din virksomhed for alvor sætte skub i konkurrencen. Der ligger en værdifuld viden om kunder, kundeadfærd, konkurrenter, markeder og meget andet i den data, der svæver rundt omkring os. Med den nyeste teknologi er det endda blevet nemmere at automatisere disse processer.

16. juni 2021 | Læs mere


Cloud giver dig fleksibilitet, skalerbarhed og agilitet – men hvordan håndterer man sikkerheden?

Cloudsikkerhed handler om effektiv orkestrering og automatisering for at muliggøre hurtig detektion af og reaktion på incidents. Det handler om at eliminere kompleksitet, det handler om at fortsat sikre smidighed og fleksibilitet. På dette seminar bliver du klogere på hvordan du planlægger, designer, implementerer og kører dit cybersikkerhedsprogram effektivt.

23. juni 2021 | Læs mere






Premium
Test: Duer Samsungs første Pro-pc'er til noget?
Samsung Galaxy Book Pro serien er et bevis på, at de etablerede pc-producenter får sig en formidabel udfordrer i den sydkoreanske supersværvægter.
CIO
Der findes ikke noget vigtigere for din virksomhedskultur end psychological safety
Klumme: Forskningen er entydig: Vidensarbejde er mere effektiv, når du tør stille spørgsmål, rejse kritik og indrømme fejl helt uden frygt for at blive straffet eller gjort til grin. Hvis du ikke har fokus på denne del af din virksomhedskultur, så lever din virksomhed og dine medarbejdere ikke op til deres fulde potentiale.
White paper
Hvordan ser kundetilfredshed ud i det moderne kontaktcenter?
Det er simpelt: Dine kunder får de svar, som de har brug for, gennem deres fortrukne kanal, med forbløffende hastighed. Gå ikke glip af denne e-bog, hvor vi gennemgår alt hvad du behøver at vide omkring Cisco Webex Contact Center.