Tech Datas salgsdirektør Brian Trolle har været alvorlig syg med corona: “Jeg frygtede, at jeg aldrig ville komme til at se min familie igen”

Salgsdirektør i Tech Data, Brian Trolle, har cyklet over legendariske Tour De France-bjerge. Men på trods af god form blev han så hårdt ramt af coronavirus, at han frygtede at han ville dø isoleret på en hospitalsstue. Nu er han langt om længe udskrevet, men han er ikke tvivl om, at det er det værste og hårdeste, han nogensinde har været i gennem.

Premium Kun for abonnenter

Det får du i artiklen

  • Få historien om den danske it-veterans Brian Trolles vej tilbage efter at have været indlagt og alvorligt syg med den frygtede corona-virus
1.226
6:15 min
Brian Trolle har i denne uge genoptaget sit arbejde som salgsdirektør hos Tech Data.

Men bag ham ligger det værste sygdomsforløb, han har oplevet i sit 55-årige liv.

fuld adgang til Computerworld Premium

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

Vælg abonnement

Hvad er Premium?

Betalingskort

Prøv Computerworld Premium

1 måned for 19kr. Herefter 249kr/mdr.

Få fuld adgang til Computerworld Premium i 12 måneder for 1.995 kr.

Mulighed for faktura og EAN betaling

Vil du hellere snakke med os?


Premium velkomsttilbud

Tilmelder du dig Premium sender vi dig via mail de tre seneste udgivelser af Computerworld - fyldt med unikke artikler, reportager og analyser af krydsfeltet mellem teknologi, ledelse og forretning

Link til udgivelserne sendes via mail umiddelbart efter der er købt adgang til Premium. Udgivelserne leveres digitalt.

Computerworlds udgivelser

Ingen binding - kan opsiges når som helst. Abonnement fornyes automatisk.

Allerede abonnent?

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

0 Premium-indhold

Skal du tage en Pro eller ej? Sådan vælger du imellem iPhone 12 og 12 Pro

0 Premium-indhold

Sådan er København Kommunes public cloud-aftale skruet sammen: "Microsoft garanterer, at data forbliver inden for EU"

0 Premium-indhold

Nuldags-sårbarhed i Chrome udnyttes af hackere - andre systemer kan også være ramt

0 Premium-indhold

Efter keynoten: Michael Dell peger på coronaens store fordele: "Digitale femårsplaner er blevet klaret på tre måneder"

0 Premium-indhold

Skattevæsenet vil bruge 167,9 millioner kroner på at holde gamle legacy-systemer i live i 2021


Premium
Skal du tage en Pro eller ej? Sådan vælger du imellem iPhone 12 og 12 Pro
Apples to iPhone-nyheder minder overraskende meget om hinanden. Der er dog væsentlige forskelle, som du skal være opmærksom på, når du vælger.
Computerworld
Det nye MitID er et tigerspring for bedre cybersikkerhed
Klumme: Det nye MitID er en enestående mulighed for et markant løft af it-sikkerheden i danske kommuner. Med baggrund i udfasningen af det nuværende NemID kan de samtidig forbedre og styrke deres it-systemers værn overfor cyberangreb.
CIO
Podcast: Hos Viking Life-Saving Equipment er it gået fra at være backend til at være noget, som kunderne spørger aktivt efter
Podcast, The Digital Edge: Viking leverer en stadig større del af deres produkt som en tjeneste. Som en del af tjenesten tager Viking ansvar for sikkerheden ved at levere, dokumentere og vedligeholde det nødvendige sikkerhedsudstyr. Hør hvordan Henrik Balslev senior digital director hos Viking har løftet den opgave.
Job & Karriere
Regner din ferie væk? Brug tiden på at søge en af disse otte stillinger, der er ledige netop nu
Det sjasker ned over hele Danmark. Du kan bruge de våde sommerdage på at søge et af disse otte job, der er ledige lige nu.
White paper
Styrk brugeroplevelse, produktivitet og medarbejdertilfredshed
Brugervenlige og velfungerende IT-løsninger og -enheder er en af de vigtigste forudsætninger for medarbejdernes produktivitet – men også for at øge deres tilfredshed med arbejdspladsen. Det gælder uanset, om de arbejder fra kontoret eller fra hjemmet. Omvendt ses rigide, topstyrede processer og besværlige systemer som en af de største hindringer for at kunne yde sit optimale. Der er med kort sagt vægtige argumenter for at tage temperaturen på virksomhedens tilgang til brugervenlighed og undersøge, hvordan man kan gøre medarbejdernes hverdag lidt lettere. Det får du mere viden om i denne hvidbog, der også rummer en række konkrete og virkelighedsnære problemscenarier – samt konkrete bud på, hvordan man i hvert enkelt tilfælde kan afhjælpe dem.