Thomas Honoré efter exit som CEO i Columbus: "Jeg er virkelig stolt af det, vi har udført hos Columbus. Det er den største følelse, jeg har"

Interview: Det er en fattet Thomas Honoré, der i dag stopper som topchef i Columbus. "Jeg er super stolt af det arbejde, som jeg har udført sammen med mit team i Columbus. Det er den største følelse, jeg har," siger han.

Artikel top billede

(Foto: Thomas Brolyng Steen/PR)

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvorfor Thomas Honoré stopper som topchef i Columbus
  • Hvilke resultater han har opnået i selskabet
  • Hvad den nye strategi har betydet for ledelsesrokaden
494
2:30 min
Thomas Honoré har været første styrmand og spydspids i Columbus siden 2011.

Men nu er tiden kommet til at give stafetten videre.

Det fortæller Thomas Honoré til Computerworld.

Læses lige nu

    Navnenyt fra it-Danmark

    Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Hans Christian Thisen som AI Consultant. Han skal især beskæftige sig med at bidrage til udvikling og implementering af AI- og automatiseringsløsninger. Nyt job

    Hans Christian Thisen

    Norriq Danmark A/S

    Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Jimmi Overgaard som Key Account Manager ved netIP's kontor i Viborg. Han kommer fra en stilling som Sales Executive hos Globalconnect A/S. Nyt job

    Jimmi Overgaard

    Netip A/S

    EG Danmark A/S har pr. 1. december 2025 ansat Søren Jermiin Olesen som Senior Product Manager. Han skal især beskæftige sig med finans- og debitorstyring i det offentlige med ansvar for økonomistyringssystemet EG ØS Indsigt. Han kommer fra en stilling som Product Manager hos KMD A/S. Han er uddannet Cand. oecon. Han har tidligere beskæftiget sig med økonomi bl.a. i Aarhus Kommune og været med til at udvikle NemØkonom før og efter salget til KMD. Nyt job

    Søren Jermiin Olesen

    EG Danmark A/S

    Tanja Schmidt Larsen, Director, Legal & Compliance hos Sentia A/S, er pr. 1. december 2025 forfremmet til Chief Operations Officer (COO). Hun skal fremover især beskæftige sig med synergi mellem kommercielle og tekniske processer samt sikre en sammenhængende kunderejse og fortsat driftsstabilitet. Forfremmelse