Fra 28,7 milliarder kroner til fire milliarder kroner på en uge: Lars Seiers blockchain-selskab har tabt 86 procent af værdien

Lars Seier Christensens blockchain-selskab Concordium har på en uge tabt enorme 86 procent af sin markedsværdi. Det svarer til et tab på 24,7 milliarder kroner.

Artikel top billede

(Foto: Jacob Ø. Wittorff)

Lars Seier Christensens blockchain-selskab Concordium har i løbet af sin første uge som børsnoteret selskab tabt hele 86 procent af sin markedsværdi.

Ifølge Børsen er kursen siden første handelsdag torsdag i sidste uge faldet fra 0,1 dollar til nu 0,0615 dollaræ

Det betyder, at den samlede markedsværdi er blevet barberet ned fra 28,7 milliarder kroner for en uge siden til nu blot fire milliarder kroner.

Nedturen begyndte allerede umiddelbart efter handlen med Concordiums digitale mønt, ccd, blev indledt.

Ifølge Børsen er investorerne skuffede, mens professor Roman Beck fra IT-Universitetet peger på, at kursfaldet er tegn på manglende tillid i markedet.

Dette afviser Lars Seier.

“Jeg mener bestemt ikke, at vi har tabt folks tillid. De fleste, jeg har talt med, er glade for, at vi nu har lettet adgangen til ccd, som var et væsentligt formål ved at begynde at gå på forskellige børser,” meddeler han til avisen.

Netcompany A/S

Test Consultant

Københavnsområdet

Netcompany A/S

Linux Operations Engineer

Københavnsområdet

Shure Scandinavia A/S

Signal Processing Developer with Ambitions

Københavnsområdet

Navnenyt fra it-Danmark

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Thea Scheuer Gregersen som Finace accountant. Hun skal især beskæftige sig med håndteringer af bl.a. bogføring og finansiel rapportering på tværs af selskaberne. Hun er uddannet Bachelor´s degree i Business Administration & Economics og en Master of Sustainable Business degree. Nyt job

Thea Scheuer Gregersen

Norriq Danmark A/S

Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Peter Holst Ring Madsen som Systemkonsulent ved netIP's kontor i Holstebro. Han kommer fra en stilling som Team Lead hos Thise Mejeri. Nyt job
Danske Spil har pr. 1. oktober 2025 ansat Jesper Krogh Heitmann som Brand Manager for Oddset. Han skal især beskæftige sig med at udvikle og drive brandets strategi og sikre en rød tråd på tværs af alle platforme og aktiviteter. Han kommer fra en stilling som Marketing & Communications Manager hos Intellishore. Nyt job

Jesper Krogh Heitmann

Danske Spil