Artikel top billede

Store ændringer for søgemaskiner i Danmark: Betalte søgeresultater skal tvinges frem i lyset

Hvis en virksomhed har betalt for at ligge i højt i søgeresultaterne, så skal det fremgå klart og tydeligt. Det er resultatet af en ny lovændring, der træder i kraft onsdag.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i den nye lovændring
252
1:30 min
Fremover skal det fremgå tydeligt, hvilke søgeresultater der er pumpet penge i.

25. maj træder en ændring af markedsføringsloven nemlig i kraft.

Denne ændring skal gøre det nemmere for internetbrugerne at gennemskue hjemmesider med søgeresultater og brugeranmeldelsen.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

2BM fokuserer benhårdt på vækst og kultur ved salget til SOA: "Vi har ikke cashet ind og gået ind i et af de store firmaer. Vi har sat foden ned og sagt nej, vi bliver her og skal bygge en kæmpestor SAP-forretning op."

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kæmpedistributøren Also runder omsætning på 10 milliarder kroner efter vildt corona-år

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Landets it-uddannelser mister ansøgere: “Det er bekymrende”

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

CIO gik selvstændig og stiftede dansk rådgivningsvirksomhed - så ramte corona-krisen: "Det var lidt af en mavepuster efter så kort tid"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Københavnsk IoT-selskab henter trecifret millioninvestering: Vil fordoble antallet af ansatte


Premium
2BM fokuserer benhårdt på vækst og kultur ved salget til SOA: "Vi har ikke cashet ind og gået ind i et af de store firmaer. Vi har sat foden ned og sagt nej, vi bliver her og skal bygge en kæmpestor SAP-forretning op."
CIO
Stort CIO-interview: Lemvigh-Müllers milliard-omsætning er blevet digital