- Derfor kan der opstå konflikt mellem Netcompany og kundens it-afdeling
- Dårligt image er ikke nødvendigvis Netcompanys skyld
- Sådan arbejder Netcompany mod et bedre image
- Interne undersøgelser giver et andet billede
(Foto: Netcompany/PR)
Få ubegrænset adgang til Computerworld Premium
Opret et gratis intro-abonnement eller køb fuld adgang
Allerede abonnent? Log ind her
Gratis adgang i 14 dage
Premium Intro
Opret et gratis prøveabonnement og få adgang til alt Premium-indhold i 14 dage. Uden binding eller kreditkort.
Kreditkort ikke nødvendigt
Opret abonnement
Det er gratis at oprette et Intro-abonnement, og du får adgang til Premium-artikler lige bagefter.
Læs mere om Intro her.
Vi sender et link til dig, som du skal anvende til at bekræfte oprettelsen.
Indtast din og tryk opret.
Tak for oprettelsen
Vi har sendt dig en mail
Du skal trykke på linket i mailen, for at færdiggøre oprettelsen.
Premium i 1 måned
375 kr./mdr
Ubegrænset adgang til alt Premium-indhold i 1 måned. Kan opsiges med kort varsel.
Premium i 12 måneder
2.850 kr./år
Billigste adgang til tusindvis af Premium-artikler. Ubegrænset adgang i 12 måneder.
Hvis du vil vide mere om, hvad Computerworld Premium, så kan du læse om det her.
Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter
Politiets Efterretningstjeneste
Bliv IT-supporter i PET's BrugersupportBanijay Denmark A/S
IT-supporter til dynamisk medieproduktionsmiljøDediko A/S
IT-sikkerhedskonsulent - få ansvar for dine egne kundeforløbSolar Danmark A/S
Data EngineerKMD A/S
Test ManagerKriminalforsorgen
IT-driftskonsulent med speciale i Microsoft-teknologierNetcompany A/S
Software DeveloperUdlændinge- og Integrationsministeriet
Senior it-projektleder med international sigte til Koncern ITKemp & Lauritzen
Komplex IT, Arrow & Red Hat
TDC Erhverv
Cognizant