Artikel top billede

(Foto: Datatilsynet)

Børsnoteret takeaway-platform får kritik af Datatilsynet: Kunde afbrød ordren, men fik alligevel gemt sine brugerdata

Bestillingsplatformen OrderYOYO har været for langsom til at informere om sletning af brugerdata. Datatilsynet udtaler kritik.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om dommen mod OrderYOYO.
462
2:30 min
Den børsnoterede bestillingsplatform OrderYOYO, der leverer en softwareløsning, hvor restauranten kan tilslutte sig på en samlet takewayplatform, har besvaret en anmodning om sletning af oplysninger for sent, melder Datatilsynet.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Socialdemokratiet vil give massiv offentlig støtte til europæiske AI-virksomheder

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Interne mails afslører: Derfor besluttede Microsoft at investere milliarder i OpenAI i 2019

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jakob Høholdt fratræder som CEO for Sentia: Indsætter ny topchef fra Aeven

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Åbner for en af Danmarks største it-konsulentaftaler til 2,3 milliarder kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany har ansat 144 nye medarbejdere siden nytår: "Vi har fået travlt i Danmark," siger en godt tilfreds André Rogaczewski