Artikel top billede

(Foto: Datatilsynet)

Børsnoteret takeaway-platform får kritik af Datatilsynet: Kunde afbrød ordren, men fik alligevel gemt sine brugerdata

Bestillingsplatformen OrderYOYO har været for langsom til at informere om sletning af brugerdata. Datatilsynet udtaler kritik.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om dommen mod OrderYOYO.
462
2:30 min
Den børsnoterede bestillingsplatform OrderYOYO, der leverer en softwareløsning, hvor restauranten kan tilslutte sig på en samlet takewayplatform, har besvaret en anmodning om sletning af oplysninger for sent, melder Datatilsynet.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

”Det fylder helt oppe på direktionsgangene:" Danske topkonsulenter løfter sløret for det allervigtigste it-tema lige nu

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Det benytter de den danske supercomputer Gefion til: Topchef Nadia Carlsten løfter sløret for AI-computerens brugere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Support til Exchange 2016 og 2019 udløber om mindre end en måned: Sådan bør du gøre ifølge Microsoft

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan har IBM Danmark hentet store gevinster ved at indføre AI: Er blevet 230 færre medarbejdere på grund af AI

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En af verdens største cloud-transformationer er færdiggjort: 100.000 medarbejdere er blevet koblet på