Artikel top billede

Pablo Jensen, Senior Vice President for produkt- og teknologiudvikling, i Better Collective. (Foto: Thomas Møgelbjerg)

Dansk firma går målrettet efter at blive verdens største: "Det er et realistisk mål," siger direktør Pablo Jensen

Interview: Med det enorme udbud af medier og medieplatforme, der styres af techgiganter som Netflix og Disney, kan det være svært at forstå, hvordan danske Better Collective vil nå sit mål om at blive verdens største sportsmedie. Men selskabet har en række fordele, siger topchef.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Fra én hjemmeside i 2002 til cirka 100 – så hurtigt er Better Collective vokset
  • Hvorfor overhovedet satse på medier?
  • Hvordan vil Better Collective blive verdens største?
790
4 min
Da Better Collectives første hjemmeside blev udviklet på et hostel i Berlin i 2002, var det umiddelbart svært at forudse, at selskabet 20 år senere ville eje cirka 100 sportshjemmesider, være børsnoteret og have et mål om at blive verdens største indenfor sit felt.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tre leverandører udpeget: De skal levere it-løsninger for op til en halv milliard kroner til Københavns Universitet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Datatilsynet: Østre Landsrets GDPR-dom og million-bøde er et 'super vigtigt skridt" for kommende GDPR-sager

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Erik Damgaards nye firma tjener millioner og stryger ind i Top 100: “Uniconta er mit comeback, og det føles fantastisk at være tilbage”

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Der er brændende sol over Las Vegas, og Oracles CEO har et budskab med til os alle

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Statens It-råd til politiet om problematisk kæmpe-projekt: I skal holde planen og aftalerne