Artikel top billede

Pablo Jensen, Senior Vice President for produkt- og teknologiudvikling, i Better Collective. (Foto: Thomas Møgelbjerg)

Dansk firma går målrettet efter at blive verdens største: "Det er et realistisk mål," siger direktør Pablo Jensen

Interview: Med det enorme udbud af medier og medieplatforme, der styres af techgiganter som Netflix og Disney, kan det være svært at forstå, hvordan danske Better Collective vil nå sit mål om at blive verdens største sportsmedie. Men selskabet har en række fordele, siger topchef.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Fra én hjemmeside i 2002 til cirka 100 – så hurtigt er Better Collective vokset
  • Hvorfor overhovedet satse på medier?
  • Hvordan vil Better Collective blive verdens største?
791
4 min
Da Better Collectives første hjemmeside blev udviklet på et hostel i Berlin i 2002, var det umiddelbart svært at forudse, at selskabet 20 år senere ville eje cirka 100 sportshjemmesider, være børsnoteret og have et mål om at blive verdens største indenfor sit felt.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

André Rogaczewski efter stærkt regnskab: "Vi har noget, som er ekstremt relevant i den tid, som vi lever i"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Stort antal servere sårbare over for alvorligt sikkerhedshul i SAP-system

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

IBM opretter ny konsulentenhed med fokus på Microsoft-teknologi: Samler 33.000 Microsoft-eksperter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er Microsofts fem vigtigste løfter til Europa: Vil modstå Trump og indsætte særlig europæisk bestyrelse

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Blæser til kamp for 30-timers arbejdsuge for danske it-folk