Mange vil vide, at Squid Game skildrer et dødbringende spil, hvor deltagerne skal vinde i en række børnelege. Præmien er ikke kun en enorm sum penge, men selve retten til at overleve.
Dertil er den Netflix’ mest sete serie til dato.
Aktuelt ligger Squid Games’ anden sæson nummer to på Netflix’ liste over mest sete indhold med mere end 192 millioner visninger – og overgås hermed kun af sæson 1 med mere end 265 millioner visninger.
27. juni får tredje sæson premiere og vi får afsluttende del af historien om spiller 456, Gi-hun, der nu både kæmper for sit eget liv og for at sætte en stopper for spillet én gang for alle.
I den helt nye trailer ser vi ham vågne op i en sort kiste i spillets sovesal omgivet af pinkklædte vagter og nervøse medspillere – og en ny leg sætter i gang.
Gamle og nye spillere konfronteres med brutale valg, mens nye afsløringer skubber grænserne for, hvor langt man er villig til at gå.
Man kan naturligvis håbe på en happy ending. Men det er langtfra givet.
For seriens skabere har allerede ved flere lejligheder demonstreret, at de absolut ikke giver ved dørene.