Artikel top billede

Direktør for Brobizz Privat, Helene Holm Heitmann. (Foto: Brobizz)

Svindlerne elsker at udgive sig for at være Brobizz: Nu har direktør Helene Holm Heitmann indført et tiltag, der har ryddet gevaldigt op

Brobizz har iværksæt en massiv indsats til millioner af kroner for at dæmme op for phishing-svindel, som ofte rammer, fortæller direktør for Brobizz Privat, Helene Holm Heitmann til Computerworld Danmark

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Brobizz blev for et år siden viklet ind i en massiv bølge phishing-angreb, hvor svindlerne ud sig for at skrive på vegne af firmaet
  • Bliv klogere på, hvordan Brobizz har håndteret angrebene?
  • Få indsigt I de omkostninger, der har været forbundet med angrebene
  • Få svar på, hvilket råd Helene Holm Heitman, privatchef hos Brobizz, vil give til andre virksomheder i samme situation
1.248
6:15 min
I juni sidste år gjorde de første danskere klar til årets sommerferie.

Rundt omkring i danske villakvarterer blev bilerne pakket, mens campingvognene stod nyvaskede klar i indkørslerne – parate til at krydse de danske bælter og sunde.

Omtrent samtidig begyndte man hos Brobizz, der står for betalingsløsningerne på Storebæltsbroen og Øresundsbron, at opleve noget usædvanligt.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

37.000 danskere modtog alarmerende brev om MitID: Nu lander sagen på ministerens bord

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er datoen: På denne dag lanceres kæmpe Systematic-system til 220 millioner kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Brevpost til fem procent af danskerne kommer til at koste skattevæsenet millioner af kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Carsten Fensholt: Her er mine styrker som ny driftsdirektør i Aeven med 2.000 medarbejdere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Gamle it-systemer spærrer vejen: Derfor kan danskerne ikke få billigere fødevarer