Hvis nogen synes urørlig, usårlig eller bare uovervindelig på mobilmarkedet i dag, så må det da være Nokia.
I dag har selskabet 40,2 procent af det globale marked for mobiltelefoner. Og i regnskabsårets fjerde kvartal steg indtjeningen med hele 44 procent.
Ingen af konkurrenterne kommer bare i nærheden af den størrelse.
Punktum.
Alligevel peger en række eksperter på, at den finske koncern står overfor en række udfordringer.
Markedet for mobiltelefoner er under rivende udvikling.
Ikke bare har it-moden, alias Apples iPhone gjort sit indtog, også giganter som Microsoft, Yahoo og Google satser hårdt på at tage bidder af det marked, som indtil nu har været domineret af finnerne.
Lunefuld
Mobiltelefoner er i stigende omfang blevet et modefænomen, hvor Nokia selv og koreanske Samsung lancerer kollektioner af mobiltelefoner. Og moden er en lunefuld herskerinde.
"Spillet er helt sikkert ikke ovre endnu," siger Daniel Moloney, chef for Motorola's mobiltelefonforretning, til den internationale avis The International Herrald Tribune.
Ifølge en række analyser ligger Motorola som nummer tre lige bagved Nokia med en markedsandel i omegnen af 11-12 procent.
Selv Nokias koncernchef Olli-Pekka Kallasvuo erkender, at det er farlige tider for den finske kæmpe.
Selv har Nokia problemer med at få touch-teknologien til at virke ordentligt, mens Apple har scoret mange kunder på især det amerikanske marked en velfungerede touch-teknologi.
Er det nok at være stor?
Samtidig bevæger Google og Microsoft sig stadig mere aggressivt ind på softwaremarkedet for mobiltelefoner.
Og de besøgende på Mobile World Congress i Barcelona kunne blandt andet se den sidste nye udvikling af Google Android-systemet.
Og Sony Ericsson, der sammen med Nokia har stået bag styresystemet Symbian, sender nu en mobiltelefon på markedet med Windows Mobile som styresystem.
I et så foranderligt marked er det måske ikke nok at være stor.