Samarbejde, kontorpakke/samarbejde, CRM og database

Tilbage til oversigten

Samarbejde

Vyew: Med Vyew kan alle hoste et internet-møde, så geografisk spredte medarbejdere kan arbejde sammen om et projekt i realtid.

Denne platform til web-konferencer giver dig et meget simpelt whiteboard, hvor du kan uploade dokumenter til diskussion, dele din desktop eller udvikle designs fra bunden.

Du behøver ikke engang at tilmelde dig for at bruge Vyew, men hvis du gør det, får du adgang til VoIP og andre audio-tjenester.

Pris: Gratis for op til 20 deltagere.

Kontorpakke/samarbejde

Google Docs: Hvis alle dine teammedlemmer har en Google-konto, er det nemt at dele filer og samarbejde om dem samtidig med Google Docs.

Du får kun tekstbehandling og regneark - ingen whiteboards her - men tjenesten er gratis og nem at bruge.

Du kan få ekstra plads og et skemasystem til mødelokaler ved at opgradere til Premier Edition (her er grænsen 25GB i forhold til de gratis 7GB, der følger med Standard Edition.)

CRM

Salesforce.com: Customer relations management - CRM - er ikke kun for Fortune 500-virksomheder. Selv enkeltmandsvirksomheder kan få gavn af en mere ordnet metode til at styre salgsprocessen, forfølge kundeemner og sikre, at opfølgninger sker til tiden.

Salesforce.com kræver noget vejledning og tålmodighed på grund af systemets omfang, men den omfattende samling af funktioner og den overkommelige pris gør det til en must-have for virksomheder.

Pris: 44 til 1340 kroner (8,25 til 250 dollars) per bruger om måneden.

Database

FileMaker Pro: Access er en del af mange udgaver af Microsoft Office, men hvis du ikke allerede har programmet, bør du overveje at anskaffe FileMaker Pro i stedet.

Denne database-applikation er mere intuitiv end Access og indeholder fancy funktioner som live support på SQL-databaser og mulighed for at lægge data på nettet, så hele teamet kan få adgang til databasen via en browser.

Programmets mange templates hjælper dig med at komme i gang på ingen tid.

Pris: Cirka 1600 kroner (299 dollars).

Tilbage til oversigten




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Advania Danmark A/S
Hardware, licenser, konsulentydelser

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere


Kunstig Intelligens (AI) Masterclass - fra futuristisk idé til uundværlig ressource

Velkommen til en Masterclass om kunstig Intelligens (AI) og den transformative kraft, som kan tage din organisation og karriere til næste niveau. AI er gået fra at være en futuristisk idé til at blive en uundværlig ressource for virksomheder over hele verden og har allerede sat sit præg på den måde, som vi arbejder på, træffer beslutninger og kommunikerer med vores kunder.

07. maj 2024 | Læs mere


Parathed – Hvad gør din virksomhed, når I bliver ramt?

Cyberkriminalitet vokser som bekendt eksplosivt i takt med digitaliseringen i disse år og det kan være voldsomt dyrt at blive hacket. Potentielt kan det lægge jeres forretning helt ned, så I ikke kan rejse jer igen. Har jeres virksomhed styr på cybersikkerheden i en tid, der kalder på oprustning? Bliv inspireret til, hvad du som virksomhed kan gøre for at sikre virksomheden og medarbejdere, så I kan gå sikkert ind i fremtiden.

21. maj 2024 | Læs mere