CRM-leverandører

Leverandører af software som understøtter virksomhedernes kundeservice og kundedialog, Customer Relationship Management (CRM). Kategorien omfatter også it-virksomheder, der udvikler standard CRM-produkter til branchespecifikke løsninger.
 



AlfaPeople er en international IT-konsulentvirksomhed, der leverer rådgivning og forretningsløsninger indenfor CRM, ERP og web/intranet.
Udvikler, sælger of drifter en SaaS-løsning der dækker både CRM og ERP.

Salg af løsninger og konsulentydelser inden for CRM

Udvikling og salg af Lead Management CRM-software.

Rådgivning, implementering og forankring af CRM-løsninger

CDM A/S
Kokkedal
Sælger og udvikler CRM-løsninger.

Channelcrm A/S
Birkerød
Salg af CRM-applikation til små og mellemstore virksomheder.

Rådgivning, udvikling, salg, implementering og uddannelse inden for CRM.

Formula CRM ApS
København N
Salg af standardsoftware til CRM

Futurelabs Ivs
Frederiksberg
Udvikling og salg af CRM-software samt konsulentsupport.

iGlobe ApS
Hellerup
Udvikling og salg af CRM-software.

LeoCall ApS
Odense C
Udvikler af CRM cloudbaseret telemarketingsystem med integreret dialer med fokus på udgående salg og mødebooking via telefon.

Udvikling, salg og implementering af CRM-software.

Planner4you ApS
Randers SV
Salg af software som SaaS til CRM, journal- og projektstyring, booking, dataudveksling, fillagring, sync, sms-gateway og host-keeping.

Presys A/S
Frederiksberg C
Salg af webbaseret CRM.

Salg, implementering og integration af CRM-software.

Smarter-CRM ApS
København K
Salg af onlineadgang til CRM-software. Fokus på små og mellemstore virksomheder.

Superoffice Danmark A/S
Vallensbæk Strand
Udvikling og salg af CRM-software.

Udvikling og salg af software til CRM, HRM, PPM og ESDH.

Vivant ApS
Søborg
Implementering af CRM-software samt it-drift og support.

Webcrm A/S
København Ø
Udvikling og salg af webbaserede CRM-løsninger samt konsulentsupport.



Bedre synlighed?
Køb fremhævninger i Brancheguiden og bliv den it-leverandør, kunderne lægger mest mærke til.

 
Nyt Firma?
Kontakt redaktionen, hvis din virksomhed mangler i oversigten eller I har ændringer til jeres oplysninger.

 


Premium
Er Huawei truet på livet? Her er konsekvenserne af Google-forbud og amerikansk modstand
ComputerViews: Huawei indkasserer flere voldsomme bredsider fra blandt andre den amerikanske stat og Google. Den kinesiske tech-gigant er dog ikke sendt til tælling - endnu. Se her, hvad der kan komme til at ske.
Computerworld
Google blokerer med omgående virkning for Huaweis brug af Android-licenser - se hvad det kommer til at betyde for dig
Google begrænser med omgående virkning kinesiske Huaweis brug af Android. Huawei vil ikke længere have adgang til tjenester fra Google.
CIO
Danske Joachim Ærtebjerg er med i toppen som CTO for Intel i EMEA - hør hans bud på it-udviklingen efter 25 år hos processor-giganten
Tech fra Toppen: Danske Joachim Ærtebjerg har arbejdet for Intel siden de lancerede Pentium-processoren i midten af 90´erne. I dag er han CTO for EMEA-området - og giver her sit bud på it-udviklingen.
Job & Karriere
"Vi var fem mennesker, der fik 400 millioner kroner, et lokale på 12 m2 og et stempel fra Undervisningsministeriet. Det kalder jeg mit første start-up. Det blev til IT-Universitetet. "
"Da jeg var færdig med PhD´en så var vi fem mennesker, der fik 400 millioner kroner, et lokale på 12 m2 og et stempel fra Undervisningsministeriet. Så skulle vi bare have et nyt universitet op og køre på seks måneder. Det kalder jeg mit første start-up. Det blev til IT-Universitetet."
White paper
Dit netværk holder dig tilbage! Sådan gør du Virtual Cloud Network skarpere
I vor tids teknologi er kun én ting konstant: Udviklingen. Vi er midt i en digital disruption, som transformerer alle industrier, alle virksomheder og alle teams. Så hvad gør I? I dette white paper kigger vi nærmere på, hvad det kræver for at få en succesfuld digital transformation. Hvordan du kan tilpasse services på dage i stedet for måneder, fleksibiliteten i at kunne reagere på feedback og muligheder i realtid, og hurtigheden og forudsigelsen til at kunne levere en bedre og mere værdifuld kundeservice.