Dan Elgaard

profile picture

Oprettet: 24. august 2005 kl. 16.48

Niveau: Ekspert

Oprettede spørgsmål: 27

Kommentar skrevet: 889


Se spørgsmål hvor Dan Elgaard har deltaget

Spørgsmål oprettet af Dan Elgaard

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
Skift baggrund på billede... Af Dan Elgaard i Småopgaver 12 01/04/201809:29 01/04/201812:52
Afskrivningssats? Af Dan Elgaard i Excel 3 07/03/201813:36 07/03/201815:10
Windows 7: Oplæser på dansk? Af Dan Elgaard i Windows 2 27/02/201813:24 27/02/201815:05
IBM Lotus Notes opsætning Af Dan Elgaard i E-mail programmer 3 13/11/201720:11 25/12/201709:13
Auto beregning? Af Dan Elgaard i Access 9 01/09/201708:15 10/09/201715:04
Hent flere



Premium
Frank Rasmussen nægter at afvise Hopper stjæler data fra Saphe: "Vi har masser af servere, så jeg ved ikke, hvad det er, jeg skal afvise"
Interview: Telerigmanden Frank Rasmussen tager endnu en gang til genmæle over for konkurrenten Saphe, der beskylder ham for at stjæle data. Han nægter dog at afvise, at det rent faktisk sker. "Vi har masser af servere, så jeg ved ikke, hvad det er, jeg skal afvise," lyder det.
Computerworld
Windows 10's katastrofe-update: Derfor begyndte den pludseligt at slette brugernes filer
Den seneste Windows 10 opdatering kunne i værste fald slette vigtige filer. Microsoft sætter tal på hvor mange der er berørt af den katastrofale fejl.
CIO
Forleden reparerede en mekaniker min bil: Det kostede 4.200 kroner, som min hjerne snød mig til at betale med et smil
De rationelle it-beslutninger du træffer er måske en illusion. Det lærte jeg da min bil gik i stykker og min hjerne snød mig til at tro, at alt var fint. Til gengæld fandt jeg tre fælder dine it-beslutninger kan falde i.
Job & Karriere
Her er syv job-annoncer der overrasker med helt usædvanlige overskrifter
Der er mange ledige it-job i øjeblikket. It-jobbank har her fundet syv spændende stillinger, der har det til fælles, at annoncen har en utraditionel overskrift.
White paper
Syv nemme trin: Sådan leverer du fremtidens digitale kundeservice
Når kunder besøger jer via digitale touchpoints, kan deres rejse godt virke tilfældig og med flere omveje undervejs, men det er vigtigt at slå fast, at for kunden er det én samlet oplevelse. Når den kundeoplevelse byder på udfordringer, så stiger frustrationen hos kunden, og det er et stort problem for jeres forretning. I dette whitepaper gennemgår vi syv simple trin, kan give dig en indsigt i hvordan I tilpasser jer fremtidens kundeservice .