Oprettet: 06. august 2009 kl. 20.57
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 8
Kommentar skrevet: 15
Se spørgsmål hvor low-budget har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Hvordan logger jeg på Windows 7 med kun en bruger? Af low-budget i Andet hardware | 5 | 03/07/201314:01 | 03/07/201320:04 |
| Kan man spore en mac-adresse? Af low-budget i Fri debat | 26 | 27/09/201221:40 | 06/10/201216:38 |
| Når jeg starter computeren er der ingen internetforbindelse? Af low-budget i Andre onlineløsninger | 5 | 27/08/201216:51 | 29/08/201215:54 |
| Sikkerhedscertifikatet for dette websted er ikke troværdigt! Af low-budget i Andre onlineløsninger | 6 | 15/04/201115:09 | 30/05/201110:33 |
| Hexagon.cc Af low-budget i Andre onlineløsninger | 1 | 07/11/201016:05 | 21/01/201112:05 |
| I går 14:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| 21/0617:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |